Український відкритий університет післядипломної освіти

Learning Management System adult learning

Технології та принципи дистанційного навчання: формування цифрових компетентностей педагога-тьютора

Автори: д.п.н. професор Л.А. Карташова, ст. викл. О.А. Бойченко, ст. викл. Т.І. Шеремет

Назва: Технології та принципи дистанційного навчання: формування цифрових компетентностей педагога-тьютора

Анотація: У практико-зорієнтованому спецкурсі розглядаються технології організації дистанційного навчання в закладах освіти (ЗНЗ, ПТО, ЗВО тощо). Здійснюється аналітичний огляд популярних систем управління навчанням (LMS) з виокремленням принципів функціонування. Пропонуються критерії їх оцінювання: розглядаються умови формування адаптивних LMS, які відповідають потребам закладу. Окреслено вимоги до цифрових компетентностей педагога як тьютора дистанційного навчання. Навчання спрямовується на підготовку педагогів-тьюторів до дистанційної форми навчання (організація та підтримка навчання на відстані, створення веб-бібліотеки, створення електронних освітніх ресурсів тощо).

Спецкурс розраховано на 30 год.

Реєстрація на курс