Український відкритий університет післядипломної освіти

Learning Management System adult learning

Відтворити відео

Веб-бібліотека ЦІПО

Кафедра управління освітою

1. EXPERIENCE-TECHNOLOGIES IN THE DEVELOPMENT OF INFORMATION READINESS OF PEDAGOGICAL EMPLOYEES FOR THE PERFORMANCE OF THEIR PROFESSIONAL ACTIVITIES / Information Technologies and Learning Tools, 2020, Vol 76, №2. Р.279-289. ISSN: 2076-8184.

2. Students’ humanistic position formation in the educational process. Svitlana O. Shara1,#,*, Larisa I. Vorona2,#, Iryna O. Kalinichenko3,#, Lesia V. Lebedyk1,# and Larisa M. Olifira4,#; Journal of Intellectual Disability – Diagnosis and Treatment, Volume 8, No. 3, 2020, pp. 472-484 ISSN: 2292-2598

3. КОНСОРЦІУМ В ОСВІТІ: ПРОЦЕСИ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ТА МОДЕЛІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ КЕРІВНИХ, ПЕДАГОГІЧНИХ І НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ / Електронне наукове фахове видання «Адаптивне управління: теорія і практика. Серія «Педагогіка» Випуск 8 (15), 2020

4. ОСОБЛИВОСТІ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ АДАПТАЦІЇ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ / Електронне наукове фахове видання «Адаптивне управління: теорія і практика. Серія «Педагогіка» Випуск 10(19), 2020.

5. Підвищення кваліфікації керівних, педагогічних і науково-педагогічних працівників за накопичувальною системою: відповідь на виклики сучасності «ScienceRise: Pedagogical Education». 2018. №4(24). С. 43-47.

6. Диверсифікація неперервного підвищення кваліфікації керівних і педагогічних працівників в умовах відкритої післядипломної освіти Відкрита освіта: інноваційні технології та менеджмент: кол. монографія / за наук. ред. М. О. Кириченка, Л. М. Сергеєвої. — Київ : Вид-во Ін-ту обдарованої дитини НАПН України, 2018. — 440 с.; С. 157-170.

7. Керівництво командою та теорії лідерства. Нові вимоги до компетентностей керівників шкіл в Україні: посіб. для слухачів закладів післядипломної педагогічної освіти, керівників закладів загальної середньої освіти, здобувачів вищої освіти за спеціалізаціями «Управління навчальним закладом» та «Управління проєктами» / О. М. Отич, Л. К. Задорожна, З. В. Рябова, Л. М. Оліфіра та ін.; за заг. ред. О. М. Отич, Л. К. О. де Фонтана; НАПН України, УВУПО, ДВНЗ «Ун-т менедж. освіти», КВЗО «Одес. акад. неперв. освіти», КультурКонтакт Австрія. – К., 2018. – 74 с.; С. 26-39. 

8. Про актуальне в методичній діяльності: думки й поради експертів (Аbout important in methodological activities: expert opinions and advice) : мультимедійний наук.-метод. комплекс: авторський колектив / за наук. ред. проф. Т. М. Сорочан; загальна ред., упорядкування В. В. Сидоренко, М. І. Скрипник. Київ : Агроосвіта, 2017. 970 с.; С. 81, 297, 300.

9. Проєктний менеджмент для інноваційного розвитку освітніх організацій України: навч. посіб. для підготовки магістрів за спеціалізаціями «Управління навчальним закладом» та «Управління проєктами», підвищення кваліфікації слухачів, керівників навчальних закладів / З. В. Рябова, А. Б. Єрмоленко, Т. А. Махиня, Л. М. Оліфіра та ін.; за заг. ред. академіка В. В. Олійника, маг. Ф. Фреха; НАПН України, ДВНЗ «Ун-т менедж. освіти»; КультурКонтакт Австрія. – К., 2016. – 118 с.

10. Практика організації освітнього процесу в закладах післядипломної педагогічної освіти на основі дистанційних технологій навчання Theory and methods of educational management. – 2016. – № 2.

11. Підготовка керівників педагогічних коледжів до інноваційної діяльності в системі післядипломної педагогічної освіти. ScienceRise. Pedagogical Education. – 2015. – № 4(5). – С. 26-30.  

12. Особливості неперервної післядипломної освіти науково-педагогічних кадрів у розвинутих країнах Європи та світу. Актуальні проблеми університетської та професійної післядипломної освіти в кризових умовах: зб. тез Всеукр. інтернент-конф. (27 лютого 2015 р., м. Київ); НАПН України, Ун-т менедж. освіти. – К., 2015.

13. Тренінг як прогресивна технологія розвитку професійної управлінської компетентності керівників освіти. Вісник післядипломної освіти. – 2014. – Вип. 12. – С. 116-127.  

14. Професійна управлінська компетентність керівників вищих педагогічних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації як педагогічна категорія. Нова педагогічна думка. – 2014. – № 3. – С. 47-50.  

 15. Особливості програми розвитку професійної управлінської компетентності керівників вищих педагогічних навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації засобами тренінгів. Педагогічний альманах. – 2013. – Вип. 20. – С. 233-239.

16. Професійна управлінська компетентність керівників ВНЗ І – ІІ рівня акредитації: фактори впливу. Теорія та методика управління освітою, № 9, 2012 р.

17. Методика оцінювання професійної управлінської компетентності керівників педагогічних ВНЗ І – ІІ рівня акредитації. Педагогіка і психологія формування творчої особистості у вищій і загальноосвітніх щколах: зб. наук. праць / [редкол.: Т. І. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. – Запоріжжя, 2012. – Вип. 26(79). – С. 562 – 568.

18. Організаційно-педагогічні умови розвитку професійної управлінської компетентності керівників вищих навчальних закладів. Вісник післядипломної освіти. – 2012. – Вип. 6. – С. 59-69.

19. Професійнa управлінськa компетентність керівників педагогічних ВНЗ І–ІІ рівня акредитації. Вісник післядипломної освіти. – 2012. – Вип. 7. – С. 160-166.  

 20. Проблема формування професійної управлінської компетентності керівників закладів освіти в психолого-педагогічних дослідженнях Теорія та методика управління освітою. – 2010. – Вип. № 3.  Принципи організації навчальних тренінгів через застосування ІКТ в системі післядипломної педагогічної освіти. Інформаційні технології і засоби навчання. – 2009. – № 6 (14).

1. Державно-громадське управління в професійній (професійно-технічній) освіті як пріоритет державної освітньої політики / В. В. Супрун, М. П. Лопата // Вісник післядипломної освіти : зб. наук. пр.; НАПН України ДВНЗ «Ун-т менедж. освіти» ; голов. ред. В. В. Олійник ; редкол. : М. Бєлопольський [та ін].‒ Київ : Юстон, 2019. ‒ Вип. 7(36). ‒156 с. ‒ С. 101–130. ‒ (Серія «Управління та адміністрування»).

2. Механізми формування ефективної системи управління в освіті України на основі європейського досвіду / Вісник післядипломної освіти : зб. наук. пр.; НАПН України ДВНЗ «Ун-т менедж. освіти»; голов. ред. В. В. Олійник; редкол.: М. Бєлопольський [та ін]. ‒ Київ: Юстон, 2020. ‒ Вип. 12(41) 2020 . ‒220 с. ‒ С. 183–218. ‒ (Серія «Соціальні та поведінкові науки», державне управління 281).

3. Ґендерний підхід та ґендерно-орієнтоване бюджетування освіти як пріоритет державної політики України Вісник післядипломної освіти : зб. наук. пр.; НАПН України ДВНЗ «Ун-т менедж. освіти»; голов. ред. В. В. Олійник; редкол.: М. Бєлопольський [та ін]. ‒ Київ: Юстон, 2020. ‒ Вип. 13(42) 2020 . ‒ 232 с. ‒ С.200 –230. ‒ (Серія «Соціальні та поведінкові науки», державне управління  281).

4. Формування ефективної системи управління в професійній (професійно-технічній) освіті як пріоритет державної освітньої політики / В. В. Супрун // Вісник післядипломної освіти : зб. наук. пр.; НАПН України ДВНЗ «Ун-т менедж. освіти»; голов. ред. В. В. Олійник; редкол.: М. Бєлопольський [та ін]. ‒ Київ: Юстон, 2019. ‒ Вип. 9(38) 2019 . ‒100 с. ‒ С. 63–97. ‒ (Серія «Управління та адміністрування»).

5. Децентралізація та оптимізація управління професійною (професійно-технічною) і фаховою передвищою освітою України / В. В. Супрун, В. В. Максимчук . Вісник післядипломної освіти : зб. наук. пр.; НАПН України ДВНЗ «Ун-т менедж. освіти» ; голов. ред. В. В. Олійник ; редкол. : О. Л. Ануфрієва [та ін]. ‒ Київ : АТОПОЛ ГРУП, 2017. ‒ Вип. 4/5(33/34). ‒112 с. ‒ С. 60–92. ‒ (Серія «Управління та адміністрування»).

6. Теоретичні та практичні аспекти регулюванняпрофесійної освіти в Україні Вісник післядипломної освіти : зб. наук. пр.; НАПН України ДВНЗ «Ун-т менедж. освіти» ; голов. ред. В. В. Олійник ; редкол. : О. Л. Ануфрієва [та ін]. ‒ Київ : АТОПОЛ ГРУП, 2016. ‒ Вип. 2(31). ‒124 с. ‒ С. 108–123. ‒ (Серія «Управління та адміністрування»).

7. Модернізація професійної освіти як управлінська умова підготовки компетентних фахівців нової формації . Вісник післядипломної освіти : зб. наук. пр. ; НАПН України ДВНЗ «Ун-т менедж. освіти» ; голов. ред. В. В. Олійник ; редкол. : О. Л. Ануфрієва [та ін]. ‒ Київ: АТОПОЛ ГРУП, 2017. ‒ Вип. 3(32). ‒152 с. ‒ С. 104–124. ‒ (Серія «Управління та адміністрування»).

8. Інноваційні форми організації методичної роботи в закладі освіти в умовах НУШ Позиціонування закладу освіти засобами новітніх технологій менеджменту: Матеріали Всеукраїнського науково-методологічного семінару 30 жовтня 2020 р. Київ – Бориспіль: ДЗВО «Університет менеджменту освіти». 2020, 219 с. – С.164-168.  

9. Інноваційні освітні технології у професійній підготовці майбутніх менеджерів освіти. Сучасний рух науки: тези доп. XII Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції – Т.2. (м. Дніпро, 1-2 квітня 2021 року). Міжнародний електронний науково-практичний журнал «WayScience». С. 369-371.

10. Організаційно-практичні засади впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освіті України. Організаційно-практичні засади розвитку цифрового освітнього простору закладу освіти: зб. матер. Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 5 – 6 травня 2020 р. [ред. кол.: Л. Л. Ляхоцька (голов. ред.), С. П. Касьян, С. В. Антощук (технічний редактор), М. І. Попазова (літературний редактор)]. – К. : ДЗВО «Ун-т менеджменту освіти», 2020. – С127- 131.

11. Концептуальні засади системи управління професійною (професійно-технічною) освітою України на сучасному етапі державотворення. Наука і молодь – 2020: пріоритетні напрями глобалізаційних змін: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (м. Київ, 14 травня 2020 р.). – К.: Навчально-науковий інститут менеджменту та психології ДЗВО «Університет менеджменту освіти», 2020. – 747 с. – Електрон. опт. диск. – [Електронний ресурс]. – С. 401-406.

12. Управлінська компетентність в умовах модернізаційних змін освітньої галузі України. Розвиток освіти, науки та бізнесу: результати 2020: тези доп. міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 3-4 грудня 2020 р. – Міжнародний електронний науково-практичний журнал «WayScience». С. 369-371.

13. Проблеми інноваційного розвитку закладів фахової передвищої і професійної освіти України. Фахова передвища і професійна освіта: теорія, методика, практика: збірник тез Всеукраїнської наукової конференції, 18 червня 2020 р., м. Київ. – Київ : Науково-методичний центр ВФПО, 2020. – 317 с. – С.39-43.

14. Державна політика підвищення якості професійної підготовки фахівців на основі дуальної форми здобуття освіти. Дуальна форма здобуття освіти як одна з моделей поліпшення якості підготовки фахівців для аграрного сектору економіки України: збірник тез Міжнародної науково-практичної конференції, 17 жовтня 2019 року, Науково-методичний центр ВФПО. – Київ, 2019. – 122 с. – С.81-84.

15. Розвиток ефективної системи управління освітою України в умовах суспільних змін та кризових викликів суспільстваУправління та адміністрування в умовах протидії гібридним загрозам національній безпеці: зб. матер. Всеукр. наук.-практ. конф., 5 – 7 грудня 2020 р. м. Київ, ДУІТ, 2020. – С.253-254

1.  Координація як функція управлінської діяльності науково-методичного центру Університету менеджменту освіти НАПН України. Вісник післядипломної освіти. – 2010. – Вип. 2. – С. 83-89.

2.  Всеукраїнська школа новаторства керівних, науково-педагогічних і педагогічних працівників як форма науково-методичної роботи в системі післядипломної педагогічної освіти. Координація науково-методичної роботи закладів післядипломної педагогічної освіти в умовах єдиного інформаційно-освітнього середовища : темат. зб. пр. засідання Всеукр. школи новаторства керівних, науково-педагогічних і педагогічних працівників післядипломної педагогічної освіти/ упоряд. Н. В. Любченко, Н. А. Мельник; Г. Є. Тригубець, А. А. Волосюк; за заг. ред. В. В. Олійника. — Рівне : РОІППО, 2011. — С. 89–91.

3. Регіональна освітня система підвищення кваліфікації як фактор розвитку професіоналізму педагогічних працівників: теорія, практика та виклики часу: електрон. зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. наук.-практ. онлайн-конференції, 23.11.2018, ПОІППО / за наук. ред. д-ра пед. наук Н. І. Білик. – Полтава : ПОІППО, 2018. – 84 с. 

4.  Деякі аспекти сучасної практики координації з дисемінації інноваційного досвіду науково-методичної діяльності закладів післядипломної педагогічної освіти. Вісник післядипломної освіти. – 2013. – Вип. 9(1). – С. 110-120.

5. Координація як функція управлінської діяльності науково-методичного центру в процесі формування співтовариства педагогів-новаторів. Імідж сучасного педагога. – 2013. – № 8-9. – С. 70-75. 8

6.  Управління науково-методичною діяльністю закладів післядипломної педагогічної освіти: координаційний аспект: науково-методичний посібник / за ред. Є. Р. Чернишової / Ун-т менедж. освіти НАПН України. ‒ К. : ЦП «КОМПРИНТ», 2013. — 256 с.

 7. Окремі аспекти створення індивідуальної траєкторії підвищення рівня професійної компетентності науково-педагогічних працівників вищої школи в умовах утвердження компетентнісного підходу в освіті / Нова педагогічна думка. – 2014. – № 3. – С. 39-44.  

8.  Управління науково-методичною діяльністю закладів післядипломної педагогічної освіти: координаційний аспект: спецкурс / НАПН України, ДВНЗ «Ун-т менедж. освіти». ‒ К., 2014. ‒ 32 с.

9.  Інтеграція діяльності закладів післядипломної педагогічної освіти в єдиному освітньо-інформаційному просторі як чинник іноваційного розвитку. Нова педагогічна думка. – 2015. – № 2. – С. 12-16.  

10. Теорія та практика управління професійним розвитком науково-педагогічних та педагогічних працівників в умовах трансформаційних змін в освіті : кол. моногр. / Є. Р. Чернишова, Л. М. Колосова, Н. В. Любченко, М. Е. Морозова. Луцьк : Вежа-Друк, 2015. 296 с.

11. Управління інноваційним розвитком закладів післядипломної педагогічної освіти на основі кластерного підходу як проблема дослідження. Імідж сучасного педагога. – 2015. – № 9. – С. 13-17.  

12. Технології тайм-менеджменту в управлінській діяльності керівника навчального закладу. Вісник післядипломної освіти : зб. наук. пр. / Ун-т менедж. освіти НАПН України ; редкол. : О. Л. Ануфрієва [та ін.]. К.: АТОПОЛ ГРУП, 2016. — (Серія «Управління та адміністрування») — С. 82–97.  

13. Потенціал кластерних механізмів як ресурс управління освітою в умовах децентралізації влади. Вісник післядипломної освіти. Серія : Управління та адміністрування. – 2016. – Вип. 2. – С. 65-81.  

14. Актуальність дослідницьких проблем інноваційного розвитку в закладах післядипломної педагогічної освіти на основі кластерного підходу Science Rise, 6/5 (11). ISSN 2313-6286.  

15. Кар’єра: дефініція та актуальність дослідження у сфері освіти дорослих. Професійний розвиток фахівців у системі освіти дорослих: історія, теорія, технології: збірник матеріалів ІІ-ї Всеукраїнської Інтернет-конференції 28 квітня 2017 р. м. Київ ⁄ редкол.: В.В. Сидоренко, М.І. Скрипник, Я.Л. Швень. К.: ЦІППО. 2017. С. 189–192.

16. Освітній кластер: дефініція та ресурс інтеграції освіти, науки та бізнесу. Теоретико-методичні основи підготовки конкурентоздатних фахівців у контексті сучасного ринку праці: зб. матеріалів наук.-практ. конф., Кривий Ріг, 6 квітня 2017 р./ за заг. ред. Л. М. Сергеєвої. Кривий Ріг: КПГТЛ, 2017. С. 63–66.  

17. Самоменеджмент як чинник професійно-особистісного розвитку менеджера в освіті: спецкурс. НАПН України, ДВНЗ «Ун-т менедж. освіти». – Київ, 2017. – 45 с.

18. Про актуальне в методичній діяльності: думки й поради експертів (Аbout important in methodological activities: expert opinions and advice) : мультимедійний наук.-метод. комплекс: авторський колектив / за наук. ред. проф. Т. М. Сорочан; загальна ред., упорядкування В. В. Сидоренко, М. І. Скрипник. Київ : Агроосвіта, 2017. 970 с.; С. 81, 297, 300.

19. Career: definition and relevance research in adult education field. Association agreement: from partnership to cooperation(collective monograph); еdited by Maryna Dei, Olha Rudenko. Hamilton, Ontario: Accent Graphics Communications & Publishing, 2018. Р. 266 —270. (Розділ в колективній монографії).  

20. Projects management in the formation of a new model of education management of the combined territorial communities under the conditions of decentralization of power in Ukraine: definitions and aptness of implementation Fundamental and applied researches in practice of leading scientific schools. 2018. Vol. 28. No 4. Р. 80–85.  

21.  Формування стратегії розвитку шкіл новаторства керівних, науково-педагогічних і педагогічних працівників на основі кластерного підходу / Регіональна освітня система підвищення кваліфікації як фактор розвитку професіоналізму педагогічних працівників: теорія, практика та виклики часу: електрон. зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. наук.-практ. онлайн-конференції, 23.11.2018, ПОІППО / за наук. ред. д-ра пед. наук Н. І. Білик. Полтава : ПОІППО, 2018. 84 с.  

22.  Керівництво командою та теорії лідерства (розділ 2) Нові вимоги до компетентностей керівників шкіл в Україні: посіб. для слухачів закладів післядипломної педагогічної освіти, керівників закладів загальної середньої освіти, здобувачів вищої освіти за спеціалізаціями «Управління навчальним закладом» та «Управління проектами» / О. М. Отич, Л. К. Задорожна, З. В. Рябова, Л. М. Оліфіра та [ін.]; за заг. ред. О. М. Отич, Л. К. О. де Фонтана; НАПН України, УВУПО, ДВНЗ «Ун-т менедж. освіти», КВЗО «Одес. акад. неперв. освіти», КультурКонтакт Австрія. – К., 2018. – С. 26–39.  

23. Технології стратегічного планування та проєктного менеджменту в управлінні освітою об’єднаної територіальної громади і опорними школами. Вісник післядипломної освіти: зб. наук. праць / НАПН України ДЗВО «Ун-т менедж. освіти»; голов. ред. І. Дунаєв; редкол.: О. Алейнікова [та ін.]. Київ: Юстон, 2019. Вип. 10(39). С. 36–59. (Серія «Соціальні та поведінкові науки»).

24. Громадянська компетентність керівника закладу ЗСО у контексті розвитку громадянської освіти в Україні. Професійна компетентність керівника сучасного закладу освіти: код епохи:Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції: за заг. ред. В. В. Гуменюк. Хмельницький : ОІППО, 2020. С. 198–203.

25. Стратегическое планирование в управлении опорной школой в условиях децентрализации власти. Topical issues of the development of modern science. Abstracts of the 9th International scientific and practical conference. Publishing House “ACCENT”. Sofia, Bulgaria. 2020. Pp. 531–537.

26. Педагогічний коучинг як технологія професійного розвитку вчителя в системі підвищення кваліфікації. Імідж сучасного педагога: електр. фахове видання / Полтавський нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка; Полтавський ОІППО ім. М. В. Остроградського; редкол. : Н. І. Білик [та ін.]. ‒ Вип. 5 (194) / голов. ред. О. В. Аніщенко. ‒ 2020. ‒ С. 41–46.   Технологічний аспект розроблення стратегії розвитку закладу загальної середньої освіти / Імідж сучасного педагога: електрон. наук. фах. журн. 2020. №6(195). С. 20–23.

27. Любченко Н. В. Кластерний підхід в управлінні професійним розвитком керівника закладу загальної середньої освіти: спецкурс / НАПН України, ДЗВО «Ун-т менедж. освіти». К., 2023. 52 с.

1. Моніторинг соціальних ризиків як складова оцінки ефективності соціальної політики. – Формування ринкових відносин в Україні. ‒ 2016. ‒ № 9 (184). ‒ С. 3-8.

2. Інституціональне середовище як фактор детермінації соціальних ризиків у сфері зайнятості населення. – Ринок праці та зайнятість населення. – К.: ІПК ДСЗУ – 2017. – №1(50). – С.6-15

3. Theoretical bases of risk management of social-labor sphere. Scientific Bulletin of Polissia [Text]. – Chernihiv : ChNUT, 2017. – № 4 (12). Р. 2. – 200, [2] p., 8-15.

4. Ринок праці та зайнятість в Україні: реалії та перспективи: колективна монографія – К.: ІПК ДСЗУ, 2018. – 424 с. (в т.ч. автора – розділ 5.5 «Інституціональні засади реалізації ризиків у соціально-трудовій сфері» ‒ С. 348-360)

5. «Підвищення компетентності посадових осіб місцевого самоврядування як пріоритет територіального розвитку» – Регіональна економіка. – 2018. – №3 (89). – С. 21-28.  

6. Проблеми підвищення компетентності посадових осіб місцевого самоврядування в умовах становлення інформаційної економіки в Україні. – Ринок праці та зайнятість населення. – К.: ІПК ДСЗУ, 2018. – №3. – С. 57-65

7. Базові орієнтири міграційної політики в умовах демографічної кризи в Україні. – Ринок праці та зайнятість населення. – К.: ІПК ДСЗУ, 2018. – №4. – C. 63-70.

8. Vasiliy Nadraga, Anatoliy Balanda. «Macro-level modeling of budget support for social risk management» (in English) ‒ Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки, 2019, вип. 2(35). – Кропивницький: ЦНТУ, 2019. – 234с. – С. 144-151

9. Charter of fundamental rights of the European Union and social budgeting in Ukraine: the problem of protecting the basic principles-values in the financial crisis. – Ринок праці та зайнятість населення. – К.: ІПК ДСЗУ, 2019. – №1-2. – С.55-61

10. Budget Financing of Social Risks in Ukraine: Current State and Macro-level Model of Development. TEM Journal, 8(2), 477-485, May 2019. eISSN: 2217-8333.

11. Social dialogue as a condition of multivariate development of the social and labour relations in ukraine: institutional aspects. Social and human sciences. Polish-Ukrainian scientific journal, 01(21).

12. The Peculiarities of Implementing the World Experience in the Process of Un shadowing the Economy of Ukraine. International Journal of Management and Business Research, 9 (4), 145-156, December 2019.

13.Проблеми соціально-економічної безпеки територіальних громад. – Ринок праці та зайнятість населення. Науково-практичний журнал, – К.: ІПК ДСЗУ, №3(59)/2019. – 94 с. – С.60-67.

14. Публічне управління у сфері зайнятості в Україні у контексті євроінтеграції: проблеми, ефективність, інноваційність, результативність: колективна монографія / за наук. ред. д. держ. упр. Р. В. Войтович та К.В. Дубич. Київ, 2020. 480 с. ISBN 978-617-649-061-6 (в т. ч. автора Надраги В.І.: розділ 1.5. «Концептуальні засади соціального захисту населення країн європейського союзу в контексті мінімізації соціальних ризиків». – С.46-60 та розділ 5.5. «Cоціальний діалог як інструмент рішення проблем в соціально-трудовій сфері». – С.360-374)

15. Comparison of missing values handling techniques using mice package tools of r software and logistic regression model. Advances in Intelligent Systems and Computing, Volume 1246, pages 39-50, Springer, 2021, ISSN 2194-5357, ISSN 2194-5365 (electronic) Scopus

16. Государственная политика защиты базовых принципов-ценностей в условиях миграционного кризиса в Украине. – Wyzwania dla powszechnego systemu ochrony praw człowieka u progu trzeciej dekady XXI wieku. Tom 1. Redacija naukowa Jerzy Jaskiernia, Kamil Spryszak. – Toruń 2021. -735 stron. – S.596-607. ISBN 978-83-8180-423-3

17. Европейского Союза об основных правах и социальное бюджетирование в Украине: проблема защиты базовых принципов-ценностей в условиях финансового кризиса. – Wyzwania dla europejskiego systemu ochrony praw człowieka u progu trzeciej dekady XXI wieku. Tom 2. Redacija naukowa Jerzy Jaskiernia, Kamil Spryszak. – Toruń 2021. – 1011 stron. – S.504-516. ISBN 978-83-8180-424-0

18. «Завдання центральних органів влади та місцевого самоврядування щодо адаптації ВПО на новому місці проживання у сучасних умовах». – Інтеграція внутрішньо переміщених осіб на ринку праці України: досвід і проблеми: тези доповідей круглого столу (26 квітня 2017 року, м. Київ) упоряд. О.П.Канівець, Л.Г.Новаш. – К.: ІПК ДСЗУ, 2017. – 106 с. – C.63-65

19. «Завдання та проблеми реформування управління соціальною сферою в умовах децентралізації». – Муніципальна реформа в контексті євроінтеграції України: позиція влади, науковців, профспілок та громадськості: Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Київ, 08 грудня 2017 р.). – К.: ТОВ «Підприємство ВІ.ЕН.ЕЙ», 2017 ‒ 148 с. – С.78-80

20. Надрага В.І. «Завдання та проблеми реформування управління соціальною сферою в умовах децентралізації». ‒ Науково-практичне забезпечення децентралізації надання послуг в об’єднаних територіальних громадах: матеріали наук.-практ. конф., Київ, 18 квіт. 2018 р. / за заг. ред. Р.В. Войтович, П.В. Ворони. – К: ІПК ДСЗУ, 2018. – 360 с. – C.128-130

 21. «Розробка макрорівневої моделі фінансування управління соціальними ризиками». ‒ Сучасні проблеми економіки: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 16 жовтня 2018р.) ‒ К.: НАУ, 2018. – 265 с. – C. 163-165

22. «Орієнтири міграційної політики в умовах демографічної кризи в Україні». ‒ Трудова міграція в епоху глобалізації: виклики для України: тези доповідей круглого столу (12 грудня 2018 року, м. Київ) / За заг. Ред Черасова А.В. – К.: ІПК ДСЗУ, 2019. – 137 с. – С.40-42

23. «Соціальне підприємництво як стратегічний напрямок надання соціальних послуг на рівні територіальних громад». – Форум прямої демократії: матеріалів доповідей та тез всеукраїнської науково-практичної конференції, Київ, 4 грудня 2018 року / За заг. Ред. Войтович Р. В., Ворони П. В. – Київ, ТОВ «Видавничий дім «АртЕк», 2019. – 405 с. – С. 258-260

 24. «Проблеми модернізації професійної підготовки та післядипломної освіти управлінських кадрів місцевого самоврядування». – Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (м.Мукачево, 18-19 квітня 2019 р.). – Мукачево: МДУ, 2019. – 361 с.–С.336-338

25. «Соціальне бюджетування в умовах фінансової кризи». – Теоретичні та практичні аспекти антикризового регулювання економіки країни: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 4 травня 2019 р.) / відп. за випуск д.е.н., проф. С. О. Якубовський. – Одеса : ОНУ імені І. І. Мечникова, 2019. – 104 с. – С.79-81 (Секція: Демографія, економіка праці, соціальна економіка і політика).

26. «Особливості прояву ризиків соціально-трудової сфери в інформаційній економіці». ‒ Сфера зайнятості і доходів в умовах цифрової економіки: механізми регулювання, виклики та домінанти розвитку : зб. тез доповідей учасників Міжнар. наук.-практ. конф. ; 23–24 жовт. 2019 р. — К. : КНЕУ, 2019. — 341, [1] с. – С.34-37. ISBN 978-966-926-301-8

 27. «Проблеми соціально-економічної безпеки територіальних громад». – Інституційні трансформації ринку праці в умовах євроінтеграції: збірник матеріалів доповідей та тез міжнародної науково-практичної конференції. Київ, 12 листопада 2019 року / за заг. ред. Р. В. Войтович, П. В. Ворони. Київ, ТОВ «Видавничий дім «АртЕк», 2019. 329 с. – С.196-199 (Секція (№ та назва): 4. Організаційно-управлінські, соціально-економічні та фінансові механізми забезпечення трансформацій ринку праці.)

 28. «Сучасні проблеми взаємодії поліції та органів місцевого самоврядування щодо забезпечення економічної безпеки об’єднаних територіальних громад». Секція 3: Теорія й практика діяльності об’єднаних територіальних громад. – «Науково-практичне забезпечення надання публічних послуг в умовах децентралізації: збірн. матер. доповідей та тез ІІІ-ої Всеукраїнської інтернет-конференції», Київ, 15 квітня 2020 року / за заг. наук. ред. Р.В. Войтович, П.В.Ворони. Київ, ТОВ «Видавничий дім «АртЕк»,2020.468с.–С.184-188.

29. Модель соціально-орієнтованої поведінки приватного сектора у фінансуванні соціальних ризиків. – Розвиток обліку, аудиту та оподаткування в умовах інноваційної трансформації соціально-економічних систем: Матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25 листопада 2020 р. – Кропивницький: Ексклюзив-Систем, 2020. – 404 с., C.239-242.

30. Проблеми інклюзії на ринку праці в сучасних умовах. ‒ Глобалізація ринку праці: виклики для України: збірник матеріалів доповідей круглого столу (Київ, 17 грудня 2020 року) / за заг. ред. Р. В. Войтович, С. П. Калініної. Вінниця : ТОВ «ТВОРИ» , 2021. 80 с. – С.28-30

1.  Управління якістю загальної середньої освіти [Management of quality of general secondary education]: навч.-метод. посіб. Київ: Педагогічна думка, 2020. 230 с.  

2.  Якість вищої освіти: теорія і практика [Quality of higher education: theory and practice]: навч.-метод. посіб. / за наук. ред. А. Василюк, М. Дей; кол. авторів: А. Василюк, М. Дей, Т. Лукіна, В. Базелюк [та ін.]; НАПН України, Університет менеджменту освіти. Київ; Ніжин: Видавець ПП Лисенко М. М., 2019. 176 с.

3. Вплив сучасних змін правових норм на розвиток інклюзивної освіти в галузі дошкільної та загальної середньої освіти в Україні [ ]. Вісник НАДУ. 2018. № 4. С. 106 – 115.  

4.  Загрози реалізації державної політики протидії обмеженню рівного доступу до освіти в Україні [Threats of implementation of the state policy against limitation of equal access to education in ukraine]. Вісник післядипломної освіти: зб. наук. праць / НАПН України, Ун-т менедж. освіти; голов. ред. В.В. Олійник; редкол.: О.Л. Онуфрієва [та ін.]. Київ, 2019. Вип. 3. С. 10 – 33.  

5.  Зміна моделі державної підсумкової атестації випускників гімназій: організаційно-методичний аспект [Change of the model of state final attestation of gymnasium graduates: organizational and methodological aspect]. Український педагогічний журнал. 2020. № 2. C. 42 – 50.

6. Державна підсумкова атестація випускників гімназій в умовах карантинних обмежень освітнього процесу [State final certification of gymnasium graduates under quarantine restrictions of the educational process]. Вісник післядипломної освіти: Зб. наук. праць. Серія «Соціальні та поведінкові науки». 2020. 13(42). С. 169202.

7. Державна політика щодо запровадження інклюзивної освіти: зарубіжні підходи та українські реалії [State policy on introduction of inclusive education: foreign approaches and Ukrainian realities].East European Scientific Journal (Warsaw, Poland). Vol. 9 (61), part 3, 2020. рp. 27–36. .

8. Механізми забезпечення якості післядипломної освіти як основа підвищення конкурентоспроможності освіти України [Mechanisms for ensuring the quality of postgraduate education as a basis for increasing the competitiveness of education in Ukraine]. Професійний розвиток фахівців у системі освіти дорослих: історія, теорія, технології: збірник матеріалів ІІІ-ої Всеукраїнської Інтернет-конференції. У 2-х ч. : Ч. 2. / Наукова ред., упоряд.: В.В. Сидоренко, Я.Л. Швень. Київ: Агроосвіта, 2018. С. 131 – 133.

9. Освітній чинник у проблемі забезпечення конкурентоспроможності фахівця [The educational factor in the problem of ensuring the competitiveness of a specialist]. Підготовка конкурентоздатних фахівців: виклики сучасності: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Кривий Ріг, 25-26 квітня 2018 р.): у 2 т. / за заг. ред. Л. М. Сергеєвої, Т. І. Стойчик. Кривий Ріг: КПГТЛ, 2018. Т.2. С. 113-116.

10. Посада як чинник відмінностей у професійному мисленні педагогів [Post as a factor of differences in the professional thinking of educators].Problèmes et perspectives d’introduction de la recherche scientifique innovante: collection de papiers scientifiques «ΛΌГOΣ» avec des matériaux de la conférence scientifique et pratique international (Vol. 5), 29 novembre, 2019. Bruxelles, Belgique: Plateforme scientifique européenne. рр. 52-56.

11. Оцінка переваг і недоліків використання е-підручників у загальній середній освіті: зарубіжний досвід [Assessment of the advantages and disadvantages of using e-textbooks in general secondary education: foreign experience]. Проблеми сучасного підручника: збірник матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет конф. (електронне видання), 28-29 травня 2020 р., м. Київ. Київ : Педагогічна думка, 2020. С. 49-54.  

1. Прогнозування розвитку загальної середньої освіти: теорія і методологія : монографія / за наук. ред. Д. О. Пузікова. Київ : КОНВІ ПРІНТ, 2019. 240 с.

2. Педагогічне прогнозування розвитку загальної середньої освіти : практичний посібник / за наук. ред. Д. О. Пузікова. Київ : КОНВІ ПРІНТ, 2019. 160 с.

3. The role of motivation in the self-education of future teacher’s E-mentor 3 (80). Р. 10-17

4. Enlightening activity of the volyn lyceum as an example of pedagogical dedication. Czech-Polish Historical and Pedagogical Journal. Volume 11/2019/2. Р. 108-118.

5. Програма спецкурсу «Оцінювання рівня інноваційності освітнього середовища гімназії»: зміст і структура. Проблеми сучасного підручника : збірник наукових праць. Вип. 25. Київ, 2020. С. 24–40.

6. Підготовка вчителя до роботи в інноваційному освітньому середовищі гімназії. VІІ Волошинські читання «Шкільна мовно-літературна освіта: традиції і новаторство»: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (17 травня 2019 р., м. Київ) / Ін-т педагогіки НАПН України; за заг. ред. Т. О. Яценко. Київ : УОВЦ «Оріон», 2019. С. 195–200.

7. Сучасний шкільний підручник: передумови змін. Проблеми сучасного підручника: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 14 травня 2019 р.). [Наукове електронне видання]. Київ : Педагогічна думка, 2019. С. 38–40. URL :

8. Апробація елективного курсу «Методи і засоби прогнозування розвитку загальної середньої освіти». Теоретичні та практичні аспекти розвитку сучасної педагогіки та інновацій : збірник тез наукових робіт учасників міжнародної наукової конференції (м. Львів, 21–22 червня 2019 р.). Львів : ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2019. Ч 1. 77–81.

9. Наступність у впровадженні реформ: початкова школа – гімназія. Професійний розвиток фахівців у системі освіти дорослих: історія, теорія, технології: збірник тез IV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Київ, 16 жовтня 2019 р.). Київ : ДЗВО «Університет менеджменту освіти», 2019. С. 45–48.

10. Наукові підходи до формування інноваційності як однієї з ключових компетентностей НУШ. Реалізація компетентнісно орієнтованого навчання в освіті: теоретичний і практичний аспекти: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, жовтень 2019 р.). Київ : Інститут педагогіки, 2019. С. 33–35.

11. Прогнозування розвитку освітніх об’єктів в умовах інноваційних змін. Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник матеріалів І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Київ, 30 вересня 2019 р.). [Наукове електронне видання]. Київ : Педагогічна думка, 2019. C. 96.

12. Проєктування освітнього середовища гімназії в умовах інноваційних змін загальної середньої освіти. Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2019 рік. Київ : Інститут педагогіки,2019.С.237–239.

13. Шкільний підручник як інструмент соціалізації учнів в умовах інноваційного освітнього середовища гімназії / Проблеми сучасного підручника: збірник тез Міжнародної науково-практичної інтернет конференції (наукове видання), 28 – 29 травня 2020 р., Київ : Педагогічна думка, 2020.– с. 48-50.

14. Ідеї педагогічної спадщини України в проєктуванні освітнього середовища сучасної гімназії. Історія та філософія освіти в незалежній Україні: здобутки і стратегії: збірник тез Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю 20 травня 2020 р., м. Київ, Інститут педагогіки НАПН України. Київ : Інститут педагогіки НАПН України, 2020 ‒ с. 147 – 150.

15.  Роль українських народних традицій і звичаїв в освітньому середовищі гімназії. Україно моя вишивана : етнокультурний та освітньо-виховний потенціал української вишиванки : зб. тез Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції, 21 травня 2020 р. (електронне видання). Київ : Педагогічна думка,2020. с. 48 – 50.

16. Освітнє середовище гімназії: визначення рівня інноваційності. Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування освітньої галузі: з досвіду впровадження ідей Нової української школи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції 10 червня 2020 року : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2020. — с. 55 – 58.

17. Освітнє середовище гімназії: проблеми та перспективи змін. Теоретичні та практичні аспекти соціально-економічних наукових досліджень : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 30 жовтня 2020 р). Київ : Східноєвропейський центр наукових досліджень, 2020. с. 188 – 191.

18. Проєктування освітнього середовища гімназії в умовах інноваційних змін загальної середньої освіти. Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2020 рік. Київ : Інститут педагогіки,2020.С.237‒239.

Кафедра цифрових технологій

Статті, внесені до Переліку наукових фахових видань України

  1. Карташова Л., Кириченко М., Сорочан Т. Цифрова екосистема «Український відкритий університет післядипломної освіти»: модель 6.0/ Збірник наукових праць «Вісник післядипломної освіти» серія «Педагогічні науки» випуск 25 (54) 2023, https://doi.org/10.58442/2218-7650-2023-25(54)-105-130 с.105-130, (0,3 др. арк.)
  2. Карташова Любов, Гуржій Андрій, Квятковська Анна, Зайчук Валентин. Підготовка майбутніх фахівців з телекомунікацій у форматі змішаного навчання: рекомендації щодо проведення практично‐лабораторних робіт/ Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2023, № 3 (127) https://pedscience.sspu.edu.ua/?page_id=5046 С. 423-450, (1,6 др. арк.)

Статті, внесені до Переліку наукових фахових видань України

  1. Антощук С. В. (2023) Підвищення цифрової компетентності здобувача технічної освіти в закладах фахової передвищої освіти. Вісник післядипломної освіти. Серія «Педагогічні науки». Випуск 26(55). 36-49. https://doi.org/10.58442/2218‐7650‐2023‐26(55)‐36‐49   (0,58 др. арк.)

Статті, внесені до Переліку наукових фахових видань України

  1. Antoniuk, D. S., Spirin, O. M., & Vakaliuk, T. A. (2023). Using Digital Business Simulators in Economic and Managerial Development of Master’s in Information Technologies. Information Technologies and Learning Tools, 94(2), 72–86. https://doi.org/10.33407/itlt.v94i2.5172.
    (WoS Core Collection; власн. – 0,4 др. арк.)
  2. Спірін, О. М., Вакалюк, Т. А., Олексюк, В. П., Іванова, С. М., Мінтій, І. С., & Кільченко, А.В. (2023). Модель використання інформаційно-цифрових технологій для оцінювання результативності педагогічних досліджень. Електронне наукове фахове видання “Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету”, (14), 50-62. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2023.145. (власн. – 0,2 др. арк.)
  3. Semerikov, S. O., Spirin, O. M., Vakaliuk, T. A., Mintii, I. S., Ivanova, S. M., & Shymon, O. M. (2023). Assessing the effectiveness of research and academic staff ’s scientific activity: definition of criteria and indicators. Educational Dimension, 9, 109–125. https://doi.org/10.31812/ed.605. (власн. – 0,14 др. арк.)

Статті в інших виданнях

  1. Oleksiuk, V., Oleksiuk, O., & Spirin, O. (2023). Comparative Study of the Support of Academic Clouds Based on Apache CloudStack and Proxmox VE Platforms. In Proceedings of the 2nd Myroslav I. Zhaldak Symposium on Advances in Educational Technology (AET 2021) – Volume 1 (p. 349-361). SCITEPRESS – Science and Technology Publications, Lda. https://doi.org/10.5220/0012064300003431. (власн. – 0,5 др. арк.)
  2. Vakaliuk, T., Spirin, O., Chyzhmotria, O., Chyzhmotria, O., Novitska, I. & Didkivska, S. (2023). Features and Results of Learning Cloud Technologies by the Teachers for the Organization of the Educational Process in Quarantine. In Proceedings of the 2nd Myroslav I. Zhaldak Symposium on Advances in Educational Technology (AET 2021) – Volume 1 (p. 462-475). SCITEPRESS – Science and Technology Publications, Lda. https://doi.org/10.5220/0012065300003431(власн. – 0,26 др. арк.)
  3. Vakaliuk, T., Spirin, O., Antoniuk, D., Medvedieva, M., Osova, O. & Novitska, I. (2023). The Current Level of Competence of Schoolteachers on How to Use Cloud Technologies in the Educational Process During COVID-19 and the Russian-Ukrainian War. In Proceedings of the 2nd Myroslav I. Zhaldak Symposium on Advances in Educational Technology (AET 2021) – Volume 1 (p. 588-604). SCITEPRESS – Science and Technology Publications, Lda. https://doi.org/10.5220/0012066300003431(власн. – 0,27 др. арк.)

Статті в інших виданнях

  1. Liudmyla Kondratova. (2023) Visualization of distance learning. Journal «ScienceRise: Pedagogical Education», № 1 (52). Р. 4-9. UDC 371.132-057.875:316.44 https://doi.org/10.15587/2519-4984.2023.275389

Статті, внесені до Переліку наукових фахових видань України

  1. Андрос М.Є. Віртуальне освітнє середовище: вітчизняні реалії. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти. Actual problems in the system of education: general secondary education institution – pre-university training – higher education institution. (ISSN 2786-5487 online) Київ: НАУ. №3 (2023). С. 153-163. URL: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/736275 https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/APSE/article/view/17691/24995
  2. Андрос М.Є. Застосування технології веб-квесту під час змішаного навчання. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти (№3). 2023. НАУ. Київ. (ISSN 2786-5495 online). С. 53-65. URL: https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/DEU/issue/view/930 https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/736541