Український відкритий університет післядипломної освіти

Learning Management System adult learning

Відтворити відео

Веб-бібліотека ЦІПО

Кафедра менеджменту освіти та права

СПИСОК ОСНОВНИХ НАУКОВИХ ПРАЦЬ

НАУКОВА ПРОДУКЦІЯ

Монографії

  1. Vira Drahunova, Myroslava Drahunova. Consulting as a component of the innovative management activity of the manager of an educational institution Theoretical and practical aspects of science development: Scientific monograph. Part 2. Riga, Latvia: Baltija Publishing, 2023. p. 218-237. DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-355-2-24
  2. Кириченко М. О., Рябова З. В., Острянська О. А. Адаптивне управління наставництвом у системі педагогічного новаторства. Розвиток гуманістичних ідей у неперервній освіті: від Григорія Сковороди до сучасного педагога-новатора: колект. наук. монографія / за заг. та наук. ред. д-ра пед. наук Н. І. Білик ; редколегія : В. В. Зелюк, М. О. Кириченко, В. В Пилипенко, З. В. Рябова та ін. Полтава; Київ: ПАНО ім. М. В. Остроградського, 2023. 542 с. URL: https://lib.iitta.gov.ua/734771/1/monografiia_skovoroda_2023.pdf
  3. Кринична І. П., Пікож Т. М.,  Бараненко Н. О. Лідерське явище в умовах модернізації управління системи освіти України» Розвиток гуманітарних ідей у неперервній освіті: від Григорія Сковороди до сучасного педагога-наватора: колект. наук. Монографія /за заг. та наук.ред. д-ра пед. наук Н. І. Білик; редколегія: В. В. Зелюк, М. О. Кириченко, В. В. Пилипенко, З. В. Рябова та ін. Полтава; Київ: ПАНО ім.М. В. Остроградського, 2023.542 с.  С.270-286. DOI 10/33272/V2023-1
  4. Острянська О. А. Науково-методичний  супровід полімодельного професійного  розвитку педагогічних і науково-педагогічних працівників  у системі  післядипломної  освіти / О. А. Острянська // «Інновації в освіті майбутнього: інтеграція гуманітарних, технічних та природничих спеціальностей» : колект. наук. монографія / м. Тбілісі, Грузія, 2023. (24 сторінки/1,0 др. арк.; підготовлено і подано до друку).

Збірники наукових праць

  1. Chmyr, Y., Deineha, M., Shchepanskiy, E., Koshelenko, A., Kozenko, R. (2023). Tools for Counteracting Information Aggression Use of Elements of Information War in Ukraine. In: Radchenko, O., Kovach, V., Semenets-Orlova, I., Zaporozhets, A. (eds) National Security Drivers of Ukraine. Contributions to Political Science. Springer, Cham.  Pages 285-299, Published 08 September 2023.DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-031-33724-6_17 ISBN:978-3-031-33724-6
  2. Drahunova, V. (2023). Terminological apparatus of design researches of consulting activities in higher education. Scientific Journal of Polonia University, 58(3), 58-64. https://doi.org/10.23856/5808 URL: http://pnap.ap.edu.pl/index.php/pnap/article/view/1121/1071
  3. Rating of Higher Education Institutions – the Basis of Competitiveness. Bazhenkov, I., Safonov, Y., Goncharenko, M., Zavalko, K., Liubchenko, N. Review of Economics and Finance , 2023, 21 (1), pp. 278–285. URL: https://refpress.org/ref-vol21-a26/ DOI: https://doi.org/10.55365/1923.x2023.21.26
  4. Yelnykova H., Ryabova Z., Liubchenko N., Suprun V. Formation of soft skills of professionals in the context of open education. AIP Conf. Proc. 2889, 090013 (2023). DOIhttps://doi.org/10.1063/5.0173724
  5. Рябова, З. В. (2023). Інноваційний маркетинг на ринку освітніх послуг. Імідж сучасного педагога, (6(213), 5–11. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2023-6(213)-5-11
  6. Гладкова В.М. Професійна підготовка магістрів менеджменту до діяльності в екстремальних умовах. Educological discourse, 2022, № 2 (37). С. 133-147. URL: https://od.kubg.edu.ua/index.php/journal (дата звернення 09.12.2022).
  7. Гладкова В.М. Управлінська діяльність керівника закладу освіти в умовах невизначеності. Педагогічний менеджмент. Імідж сучасного педагога. № 5 (212) 2023. С. 38 – 46. (фахове видання категорії Б) DOI: https://doi.org/10.33272/2522-9729-2023-5(212)-38-46
  8. Гладкова В.М. Акмеологічна компетентність керівника закладу загальної середньої освіти в умовах змін. Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Філософія. Педагогіка. № 1 (4). С. 76 – 81. (фахове видання категорії Б) DOI: https://doi.org/10.54891/2786-7005-2023-1
  9. Гладкова В., Рябова З., Пікож Т. (2023). Адаптивна модель прогнозування професійного розвитку працівників закладів освіти В умовах ризику та невизначеності. Електронне наукове фахове видання «Адаптивне управління: теорія і практика» Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Педагогіка, 16 (31). https://doi.org/10.33296/2707-0255-16(31)-17
  10. Гладкова В.М. Адаптивна модель формування акмеологічної компетентності субʼєктів освітнього процесу. Адаптивні процеси в освіті : збірник матеріалів (тез доповідей) 2‐го Міжнародного наукового форуму [за заг. ред. Г. В. Єльникової; ред. кол.: О. Л. Ануфрієва, Л. О. Бачієва, В. М. Гладкова, З. В. Рябова; упоряд. Я. Й Васильченко]. Київ‐Харків‐Запоріжжя, 2023. URL:https://lib.iitta.gov.ua/734493/1/%D0%A4%D0%9E%D0%A0%D0%A3%D0%9C_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%B4%D1%80%D1%83%D0%BA_%D1%81%D0%B0%D0%B9%D1%82_2023.pdf С. 146 – 148.
  11. Драгунова В.В. Інституаційні механізми забезпечення розвитку консалтинговоії діяльності в закладі освіти в умовах невизначеності» // Адаптивні процеси в освіті: збірник матеріалів (тез доповідей) 2‐го Міжнародного наукового форуму [за заг. ред. Г. В. Єльникової; ред. кол.: О. Л. Ануфрієва, Л. О. Бачієва, В. М. Гладкова, З. В. Рябова; упоряд. Я. Й Васильченко]. Київ‐Харків‐Запоріжжя, 2023, с.165-167. URL: https://fileview.fwdcdn.com/?url=https://mail.ukr.net/api/public/file_view/list%3Ftoken%3DDXw5m6hl9g7W6Thwl98WauD1Kg2T8HTspeYbT7Fd170Fyao8m1kCANh9fT97F2nzGYLu_-BzKIWnxcoFto8jrTck63NOPyq6zVfMO33f:WZnX3R9s8WKUpU3F%26r%3D1682503978205&default_mode=view&lang=uk#start=0
  12. Драгунова В.В. Актуальність та особливості проєктування консалтингової діяльності в закладах післядипломної освіти в умовах невизначеності // за мат. VIІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет конференції «Інноваційні технології розвитку педагогів в умовах післядипломної освіти». Суми, 05.2023. URL:                    https://fileview.fwdcdn.com/?url=https://mail.ukr.net/api/public/file_view/list%3Ftoken%3D8sJSMABWDrvBnW4ORdrxVuG45oZoJsRwnGeAuFENx5cNSKlQuM7uYhq0yQlI1gP2Ca-graQMLgYoJpYWovvxnYmfWWGw558BOzbLuYbt:9EGfJA1TOOXRBgDW%26r%3D1701080877597&default_mode=view&lang=uk#start=2
  13. Драгунова В.В. Консалтингові послуги в закладах вищої освіти. Електронне наукове фахове видання «Адаптивне управління: теорія і практика» Серія «Педагогіка» Випуск 15 (29). 2023. https://doi.org/10.33296/2707-0255-15(29)-06 URL: https://amtp.org.ua/index.php/journal/article/view/522/443
  14. Драгунова В.В. Консалтингові послуги в закладах вищої освіти: сутність, зміст, структура // за матеріалами VII Міжнародної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика». Київ, 16-18.03.2023 р. URL: https://drive.google.com/drive/folders/10q8vxwiITDilr6JULKtfpv3v9VFad9KT?usp=sharing
  15. Драгунова В.В. Концепція проєктування консалтингової діяльності як інструмент підвищення конкурентноспроможності закладу вищої освіти у системі неперервної освіти. Наук. фах. журн. «Імідж сучасного педагога» 6 (213). 2023.URL: https://fileview.fwdcdn.com/?url=https://mail.ukr.net/api/public/file_view/list%3Ftoken%3D6tUXS213kXUYYsDFMDJL06yEyYcLLjh3pIoW-31eRjEe6L8mijGCRJdapiD-jlQJtnr5BJ55E7ijl1y89VUcat4rAPJmLCfA-daEqHiG:CZFuELXGATOrxIes%26r%3D1700995434923&default_mode=view&lang=uk#start=0
  16. Драгунова В.В. Менеджмент консалтингової діяльності в закладі вищої освіти // за матеріалами Всеукраїнської міжгалузевої науково-практичної онлайн-конференції «Україна на шляху відновлення: завдання науки і освіти в європеїзації держави». Київ, 17-19.05.2023 р. https://iod.gov.ua/content/events/42/vseukrayinska-mizhgaluzeva–naukovo-praktichna-onlayn-konferenciya-ukrayina-na-shlyahu-vidnovlennya–zavdannya-nauki-i-osviti-v-yevropeyizaciyi-derzhavi_publications.pdf?1686216291.7459
  17. Драгунова В.В. Проєктування консалтингової діяльності в закладі вищої освіти// за матеріалами ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених «Наука і молодь-2023: пріоритетні напрямки глобалізаційних змін». Київ, 14.04.2023р. URL: http://umo.edu.ua/images/content/institutes/imp/vydannya/konferenc/2023/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D1%82%D0%B5%D0%B7_%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B4%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84_2023.pdf
  18. Драгунова В.В. Теоретичні основи та класифікаційна ідентифікація проєктування консалтингової діяльності в закладі вищої освіти. Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка», №16(48). – 2023. https://doi.org/10.24919/2413-2039.16/48.11.URL:http://pedagogy.dspu.in.ua/index.php/pedagogy/article/view/379/553
  19. Драгунова В.В. Технологія проєктування консалтингової діяльності в закладі вищої освіти в умовах невизначеності. Вісник Кафедри ЮНЕСКО «Неперервна професійна освіта ХХІ століття». Випуск 8 (2023). URL:https://unesco-journal.com.ua/index.php/journal/article/view/90/83
  20. Коврига О.С. Дослідження процесу формування та трансформації державної політики у сфері забезпечення якості вищої освіти в Україні. Адаптивне управління: теорія і практика: електронне фахове видання. Серія Педагогіка. 16 (31). 2023. URL:https://doi.org/10.33296/2707-0255-16(31)-04
  21. Коврига О.С. Основні тенденції розвитку закладів вищої освіти в контексті досвіду США. Адаптивні процеси в освіті: збірник матеріалів (тез доповідей) 2‐го Міжнародного наукового форуму [за заг. ред. Г. В. Єльникової; ред. кол.: О. Л. Ануфрієва, Л. О. Бачієва, В. М. Гладкова, М. Л. Ростока, З. В. Рябова; упоряд. Я. Й Васильченко]. Київ‐Харків‐Запоріжжя, 2023, 323 с. URL:https://lib.iitta.gov.ua/734493/1/%D0%A4%D0%9E%D0%A0%D0%A3%D0%9C_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%B4%D1%80%D1%83%D0%BA_%D1%81%D0%B0%D0%B9%D1%82_2023.pdf (С.179-181)
  22. Козенко Р.В. Психолого-педагогічна допомога і  соціальний захист  молоді  в умовах  сучасних загроз. Актуальні проблеми психологічної та соціальної адаптації в  умовах кризового суспільства: матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми психологічної та соціальної адаптації в умовах кризового суспільства (20 квітня 2023 року); за заг. ред. О.Г. Льовкіної, Р.А. Калениченка. – Ірпінь: Університет державної фіскальної служби України, 2023.                                                                           URL:  https://dpu.edu.ua/perelik?view=article&id=2504:viii-mizhnarodna-naukovo-praktychna-konferentsiia-aktualni-problemy-psykholohichnoi-ta-sotsialnoi-adaptatsii-v-umovakh-kryzovoho-suspilstva&catid=165
  23. Кринична І. П., Костенко В.О., Журбинський Д.А. Актуальність посилення кібербезпеки України в умовах дії воєнного стану в контексті європейської інтеграції. // Науковий журнал «Публічне управління та адміністрування». Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій. – Видавничий дім «Гельветика». Випуск №34. 2023. С. 74-77. URL: http://www.pag-journal.iei.od.ua/2023-year
  24. Кринична І.П., Пікож Т. М. Професійна адаптація освітян в умовах війни. Адаптивні процеси в освіті: збірник матеріалів (тез доповідей) 2‐го Міжнародного наукового форуму [за заг. ред. Г. В. Єльникової; ред. кол.: О. Л. Ануфрієва, Л. О. Бачієва, В. М. Гладкова, М. Л. Ростока, З. В. Рябова; упоряд. Я. Й Васильченко]. Київ‐Харків‐Запоріжжя, 2023, 323 с. URL: https://lib.iitta.gov.ua/734493/1/%D0%A4%D0%9E%D0%A0%D0%A3%D0%9C_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%B4%D1%80%D1%83%D0%BA_%D1%81%D0%B0%D0%B9%D1%82_2023.pdf С. 197-199.
  25. Кринична І.П., Пікож Т.М. Психолого-педагогічні аспекти використання інтерактивних технологій в умовах післядипломної освіти. // Формування цифрового освітнього середовища професійного розвитку фахівців в умовах відкритого університету: збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, 25-26 травня 2023 р., м. Київ / Київ: ДЗВО Університет менеджменту освіти, 2023. С. 60-64. URL: https://lib.iitta.gov.ua/736926/
  26. Любченко Н. В. Інноваційна компетентність керівників закладів у контексті інноваційних проєктів щодо реформування загальної середньої освіти. Вісник післядипломної освіти. Серія «Педагогічні науки». 2023. Вип. 26 (55). С. 179-–198. (Категорія «Б»). DOI                                          https://doi.org/10.58442/2218‐7650‐2023‐26(55)‐179‐198   URL: http://umo.edu.ua/images/content/nashi_vydanya/visnyk_PO/26_55_2023/Bulletin_26_55_Pedagogika_Liubchenko.pdf
  27. Любченко Н. В. Проєкт «Професійний кластер керівника (директора) закладу загальної середньої освіти» у контексті реалізації концепції Нової української школи. Вісник післядипломної освіти. Серія: Педагогічні науки. 2023. Вип. 24(53). 284 с. С. 101–122. (Категорія «Б»). URL https://doi.org/10.58442/2218-7650-2023-24(53)-101-122 .
  28. Любченко Н. В. Післядипломна освіта керівників закладів загальної середньої освіти: виклики в історичному вимірі розвитку. Вісник післядипломної освіти. Серія: Педагогічні науки. 2023. № 25(54). С. 164-197. https://lib.iitta.gov.ua/736741/

Любченко Н. В., Білик Н. І., Мельник Н. А. Координаційний центр розвитку шкіл новаторства України: реалії та перспективи діяльності в умовах післядипломної освіти. Імідж сучасного педагога: електрон. наук. фах. журн. 2023. № 5 (212). С. 13-29. https://lib.iitta.gov.ua/736794/

Кафедра психології управління

Статті:

у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Web Of Science Core Collection

у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus

  1. Bondarchuk, O., Balakhtar, V., Pinchuk, N., Pustovalov, I., & Pavlenok, K. (2023). Adaptation of Coping Strategies to Reduce the Impact of Stress and Lonelines on the Psychological Well-Being of Adults. Journal of Law and Sustainable Development, 11(10), e1852. 1-26. doi:10.55908/sdgs.v11i10.1852
  2. Ovdiyenko, I., Chausova, T., Brukhovetska, O., Verbytska, L., & Gorova, O. (2023). Desafíos psicológicos del aprendizaje a distancia en la educación superior en Ucrania durante la pandemia de COVID-19: potencial innovador, dilemas en el camino. Apuntes Universitarios, 13(2), 90–110. https://doi.org/10.17162/au.v13i2.1436

Web of Science

  1. Pinchuk, O., Pinchuk, N., Bondarchuk, O., Balakhtar, V., & Pavlenok, K. (2023). Using e-learning to prevent informational stress of employees working remotely. Information Technologies and Learning Tools, 6(98).

у наукових фахових виданнях

  1. Бондарчук О. І., Пінчук Н. І. (2023). Психологічне здоров’я особистості: сутність, індикатори, умови підтримки та відновлення під час війни і в повоєнний час. Вісник післядипломної освіти Серія «Соціальні та поведінкові науки», 25(54). 28–43. doi:10.58442/2522-9931-2023-25(54)-28-43.
  2. Бондарчук О. І., Пінчук Н. І. (2023). Професійне психологічне благополуччя освітян та особливості його підтримки в кризових умовах сьогодення. Київський журнал сучасної психології та психотерапії, 5(1). 5-14. doi:10.48020/mppj.2023.01.01.
  3. Бондарчук, О., Прокопенко, О. (2023). Індикатори розвитку я-концепції особистості в умовах викликів сьогодення: основні психологічні підходи. Київський журнал сучасної психології та психотерапії, 6(2), 5– doi:10.48020/mppj.2023.02.01.
  4. Балахтар, В. В., Брюховецька, О. В., Пінчук, Н. І. Коучингові технології у розвитку я-концепції дорослих осіб, які переживають самотність. Теоретичні і прикладні проблеми психології та соціальної роботи. 3(62), Т. 2. 38–51.
  5. Гордієнко, Н. (2023). Програма розвитку психологічної компетентності фахівців центрів професійного розвитку педагогів до професійної діяльності в кризових умовах. Київський журнал сучасної психології та психотерапії, 6(2), 15-26. doi:10.48020/mppj.2023.02.02.
  6. Горова, О. О. (2023). Компетентність сім’ї у розв’язанні подружніх конфліктів. Вісник післядипломної освіти Серія «Соціальні та поведінкові науки», 23(52). 25-40. doi:10.58442/2522‐9931‐2023‐23(52)‐25‐40.
  7. Кулаєва, Т. А. (2023). Психологічна програма сприяння конструктивному переживанню самотності в дорослому віці. Вісник післядипломної освіти Серія «Соціальні та поведінкові науки», 25(54). 70-83. doi:10.58442/2522-9931-2023-25(54)-70-83.
  8. Москальова, А., Гуменюк, I. (2023). Організаційно-професійні особливості особистісного потенціалу вчителів початкової школи. Київський журнал сучасної психології та психотерапії, 6(2), 60-68. doi:10.48020/mppj.2023.02.07.
  9. Москальова, А., Москальов, М.., Ляска, О. (2023). Аналіз методів самопідтримки та саморегуляції для збереження психологічного благополуччя в умовах стресу та навантаження. Наукові перспективи, 10(40), 811-823. doi:52058/2708-7530-2023-10(40)-811-823.
  10. Прокопенко, О. (2023). Особливості духовно-ціннісної складової я-концепції вчителів закладів загальної середньої освіти. Теоретичні і прикладні проблеми психології та соціальної роботи. 3(62), Т. 2. 187-197.
  11. Прокопенко, О. А. (2023). Особливості залученості до роботи освітян залежно від ідеального образу учителя. Вісник післядипломної освіти Серія «Соціальні та поведінкові науки», 25(54). 129-144. doi:10.58442/2522‐9931‐2023‐26(55)‐129‐144.

 

Кафедра філософії і освіти дорослих

Статті у фахових виданнях:

  1. Просіна О.В. Реформування освіти: професійна трансформація педагогічних працівників у контексті війни та поствоєнного періоду. Вісник післядипломної освіти. Випуск 26(55) Серія «Педагогічні науки». С.199-214 URL:   https://doi.org/10.58442/2218-7650-2023-26(55)-199-214
  2. Самойленко О., Бохонько Є. Адаптивний підхід в організації освітньої діяльності в умовах змішаного навчання. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2023. № 86. С. 174–178.
  3. Самойленко О. Контекстний підхід в освіті дорослих: особливості, перспективи в Україні. Інноваційна педагогіка. 2023. Т. 2, № 58. С. 117–121.
  4. Скрипник М. І., Кравчинська Т. С., Волинець Н. П. Проєктування та створення інтерактивного онлайн посібника для підвищення кваліфікації педагогів. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Збірник наукових праць. М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. Випуск 92. Том 1. Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. С. 126–131. DOI : https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series2023.92.1.26. URL : https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/737737
  5. Шабала Ю. А. Нова українська школа: стан впровадження сучасних форм і методів навчання здобувачів освіти. Інноваційна педагогіка, 2 (57). С. 172-175. DOI: https://doi.org/10.32782/2663-6085/2023/57.2.34

Наукові статті у фахових виданнях, що індексуються в наукометричних базах даних (Web of Science):

  1. Trusij,    Parzhnytskyi,   V.   Shabala,   Y. Lukiianchuk, A.; Stovba, T. On the development of the digital ecosystem in the field of education and science: Digital trends  in  the  present. Revista  on  line  de  Política  e  Gestão Educacional, Araraquara, v. 27, n. esp. 2, e023047, 2023. e-ISSN: 1519-9029. DOI: https://doi.org/10.22633/rpge.v27iesp.2.18723
  2. Leu-Severynenko, S., Puhovska, L., Bilousova, N., and Petrenko, L. Models of teacher professional development: Ukrainian and foreign experience in open education. Inequality, Informational Warfare, Fakes and Self-Regulation in Education and Upbringing of Youth, Youth Voice Journal.. 2023 Vol. I, 49-58. ISBN (ONLINE): 978-1-911634-78-2  URL : https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/734947

Статті в наукових періодичних виданнях:

  1. Пуховська Л.П. Фундатор «педагогіки добра» і добротворення в педагогіці: збірник матеріалів до 85-річчя з дня народження Івана Зязюна / Київ: Вид-во ТОВ «Юрка Любченка», 2023. – 152 с. С.113-118.  ISBN 978-617-7221-92-9 URL: https://lib.iitta.gov.ua/735208/1/fundator-sity_11.05.2023.pdf
  2. Скрипник М. І., Кравчинська Т. С., Волинець Н. П. Інтерактивний онлайн посібник для когнітивної взаємодії викладача та слухача в процесі підвищення кваліфікації. Актуальні проблеми в системі освіти: заклад загальної середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти. Збірник наукових праць. Київ. № 3 (2023). С. 601-613. DOI : https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17747.
  3. Скрипник М. І., Кравчинська Т. С., Волинець Н. П. Діалог про інноваційну педагогіку й партнерство в освіті: інтерактивний вміст для онлайн підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти. Київ. 2023. № 1(3). С. 381–393. DOI : https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17801.
  4. Скрипник М. І., Кравчинська Т. С., Волинець Н. П. Професійна майстерність андрагога: з досвіду організації курсів підвищення кваліфікації в умовах війни. Освіта дорослих: світові тенденції, українські реалії та перспективи : збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 8-9 червня 2023 р.); редкол.: А. В. Боярськах-Хоменко, В. М. Білик, О. М. Друганова, С. Є. Лупаренко, Т. М. Твердохліб, Л. А. Штефан / Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. Харків, 2023. 242 с. С. 86–90. URL : https://u.to/Ly8RIA.

Кафедра професійної та вищої освіти

Збірники наукових праць тощо

  1. Система наступності у розвитку професійної мобільності майбутніх педагогів : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, 27 квітня 2023 р., м. Біла Церква / за заг. ред. Л. Г. Кондратової. Біла Церква: Комунального закладу Київської обласної ради «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж», 2023. – 293 с. https://sites.google.com/view/pedcollegekonf23 https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/734646
  2. Формування цифрового освітнього середовища професійного розвитку фахівців в умовах відкритого університету: збірник матеріалів II Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, 25-26 травня 2023 р., м. Київ / Київ: ДЗВО Університет менеджменту освіти, 2023. – 125 с. https://lib.iitta.gov.ua/736926/ https://sites.google.com/uem.edu.ua/vosikt/формування-цифрового-освітнього-середовища-професійного-розвитку-фахівців-в/збірник-матеріалів-конференції

Статті, внесені до Переліку наукових фахових видань України

  1. Antoniuk, D. S., Spirin, O. M., & Vakaliuk, T. A. (2023). Using Digital Business Simulators in Economic and Managerial Development of Master’s in Information Technologies. Information Technologies and Learning Tools, 94(2), 72–86. https://doi.org/10.33407/itlt.v94i2.5172.
    (WoS Core Collection; власн. – 0,4 др. арк.)
  2. Вакалюк, Т. А., Спірін, О. М., Нікітчук, Т. М., & Збунь, К. С. (2023). Концептуальна модель здоров’язбережувального інформаційно-цифрового середовища закладу вищої освіти у період карантинних обмежень. Інформаційні технології і засоби навчання, 96(4), 58–71. https://doi.org/10.33407/itlt.v96i4.5362.
    (WoS Core Collection; власн. – 0,3 др. арк.)
  3. Спірін, О. М., Вакалюк, Т. А., Олексюк, В. П., Іванова, С. М., Мінтій, І. С., & Кільченко, А.В. (2023). Модель використання інформаційно-цифрових технологій для оцінювання результативності педагогічних досліджень. Електронне наукове фахове видання “Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету”, (14), 50-62. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2023.145. (власн. – 0,2 др. арк.)
  4. Semerikov, S. O., Spirin, O. M., Vakaliuk, T. A., Mintii, I. S., Ivanova, S. M., & Shymon, O. M. (2023). Assessing the effectiveness of research and academic staff ’s scientific activity: definition of criteria and indicators. Educational Dimension, 9, 109–125. https://doi.org/10.31812/ed.605. (власн. – 0,14 др. арк.)
  5. Антощук С. В. (2023) Підвищення цифрової компетентності здобувача технічної освіти в закладах фахової передвищої освіти. Вісник післядипломної освіти. Серія «Педагогічні науки». Випуск 26(55). 36-49. https://doi.org/10.58442/2218‐7650‐2023‐26(55)‐36‐49   (0,58 др. арк.)
  6. Карташова Л., Кириченко М., Сорочан Т. Цифрова екосистема «Український відкритий університет післядипломної освіти»: модель 6.0/ Збірник наукових праць «Вісник післядипломної освіти» серія «Педагогічні науки» випуск 25 (54) 2023, https://doi.org/10.58442/2218-7650-2023-25(54)-105-130  с.105-130, (0,3 др. арк.)
  7. Карташова Любов, Гуржій Андрій, Квятковська Анна, Зайчук Валентин. Підготовка майбутніх фахівців з телекомунікацій у форматі змішаного навчання: рекомендації щодо проведення практично‐лабораторних робіт/ Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2023, № 3 (127) https://pedscience.sspu.edu.ua/?page_id=5046 С. 423-450, (1,6 др. арк.)
  8. Рачинський А.П., Ларіна Н.Б., Ларін С.В. (2023) Імплементація зарубіжного досвіду з цифрового розвитку та електронного врядування у сфері публічного управління та адміністрування в україні. Наукові перспективи № 11(41) URL: https://doi.org/10.52058/2708-7530-2023-11(41)
  9. Ларін С. (2023) Методологія дослідження державних механізмів захисту національних цінностей у сфері науки «Державне управління». Аспекти публічного управління, 11(2). С. 120-128. URL: https://doi.org/10.15421/152327
  10. Ларін С. (2023) Формування державних механізмів захисту національних цінностей в зарубіжних країнах. Аспекти публічного управління, 11(3). С. 50-58.
  11. Андрос М.Є. Віртуальне освітнє середовище: вітчизняні реалії. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти. Actual problems in the system of education: general secondary education institution – pre-university training – higher education institution. (ISSN 2786-5487 online) Київ: НАУ. №3 (2023). С. 153-163. URL: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/736275 https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/APSE/article/view/17691/24995
  12. Андрос М.Є. Застосування технології веб-квесту під час змішаного навчання. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти (№3). 2023. НАУ. Київ. (ISSN 2786-5495 online). С. 53-65. URL: https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/DEU/issue/view/930 https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/736541

Статті у зарубіжних наукових виданнях

  1. Vladislav Emanov, Vasyl Pasichnyk, Ihor Yevtushenko, Stanislav Larin, Olena Mykhailenko. Ranking Threats to Determine the Cost of Protecting Information in a Cybersecurity Environment. Ingénierie des Systèmes d’Information Vol. 28, No. 1, February, 2023, pp. 77-84 . Scopus. URL : https://www.iieta.org/journals/isi/paper/10.18280/isi.280108

Статті в інших виданнях

  1. Oleksiuk, V., Oleksiuk, O., & Spirin, O. (2023). Comparative Study of the Support of Academic Clouds Based on Apache CloudStack and Proxmox VE Platforms. In Proceedings of the 2nd Myroslav I. Zhaldak Symposium on Advances in Educational Technology (AET 2021) – Volume 1 (p. 349-361). SCITEPRESS – Science and Technology Publications, Lda. https://doi.org/10.5220/0012064300003431. (власн. – 0,5 др. арк.)
  2. Vakaliuk, T., Spirin, O., Chyzhmotria, O., Chyzhmotria, O., Novitska, I. & Didkivska, S. (2023). Features and Results of Learning Cloud Technologies by the Teachers for the Organization of the Educational Process in Quarantine. In Proceedings of the 2nd Myroslav I. Zhaldak Symposium on Advances in Educational Technology (AET 2021) – Volume 1 (p. 462-475). SCITEPRESS – Science and Technology Publications, Lda. https://doi.org/10.5220/0012065300003431(власн. – 0,26 др. арк.)
  3. Vakaliuk, T., Spirin, O., Antoniuk, D., Medvedieva, M., Osova, O. & Novitska, I. (2023). The Current Level of Competence of Schoolteachers on How to Use Cloud Technologies in the Educational Process During COVID-19 and the Russian-Ukrainian War. In Proceedings of the 2nd Myroslav I. Zhaldak Symposium on Advances in Educational Technology (AET 2021) – Volume 1 (p. 588-604). SCITEPRESS – Science and Technology Publications, Lda. https://doi.org/10.5220/0012066300003431(власн. – 0,27 др. арк.)
  4. Liudmyla Kondratova. (2023) Visualization of distance learning. Journal «ScienceRise: Pedagogical Education», № 1 (52). Р. 4-9. UDC 371.132-057.875:316.44 https://doi.org/10.15587/2519-4984.2023.275389

Кафедра відкритих освітніх систем та інформаційно-комунікаційних технологій

Збірники наукових праць тощо

  1. Система наступності у розвитку професійної мобільності майбутніх педагогів : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, 27 квітня 2023 р., м. Біла Церква / за заг. ред. Л. Г. Кондратової. Біла Церква: Комунального закладу Київської обласної ради «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж», 2023. – 293 с. https://sites.google.com/view/pedcollegekonf23 https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/734646
  2. Формування цифрового освітнього середовища професійного розвитку фахівців в умовах відкритого університету: збірник матеріалів II Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, 25-26 травня 2023 р., м. Київ / Київ: ДЗВО Університет менеджменту освіти, 2023. – 125 с. https://lib.iitta.gov.ua/736926/ https://sites.google.com/uem.edu.ua/vosikt/формування-цифрового-освітнього-середовища-професійного-розвитку-фахівців-в/збірник-матеріалів-конференції

Статті, внесені до Переліку наукових фахових видань України

  1. Antoniuk, D. S., Spirin, O. M., & Vakaliuk, T. A. (2023). Using Digital Business Simulators in Economic and Managerial Development of Master’s in Information Technologies. Information Technologies and Learning Tools, 94(2), 72–86. https://doi.org/10.33407/itlt.v94i2.5172.
    (WoS Core Collection; власн. – 0,4 др. арк.)
  2. Вакалюк, Т. А., Спірін, О. М., Нікітчук, Т. М., & Збунь, К. С. (2023). Концептуальна модель здоров’язбережувального інформаційно-цифрового середовища закладу вищої освіти у період карантинних обмежень. Інформаційні технології і засоби навчання, 96(4), 58–71. https://doi.org/10.33407/itlt.v96i4.5362.
    (WoS Core Collection; власн. – 0,3 др. арк.)
  3. Спірін, О. М., Вакалюк, Т. А., Олексюк, В. П., Іванова, С. М., Мінтій, І. С., & Кільченко, А.В. (2023). Модель використання інформаційно-цифрових технологій для оцінювання результативності педагогічних досліджень. Електронне наукове фахове видання “Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету”, (14), 50-62. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2023.145. (власн. – 0,2 др. арк.)
  4. Semerikov, S. O., Spirin, O. M., Vakaliuk, T. A., Mintii, I. S., Ivanova, S. M., & Shymon, O. M. (2023). Assessing the effectiveness of research and academic staff ’s scientific activity: definition of criteria and indicators. Educational Dimension, 9, 109–125. https://doi.org/10.31812/ed.605. (власн. – 0,14 др. арк.)
  5. Антощук С. В. (2023) Підвищення цифрової компетентності здобувача технічної освіти в закладах фахової передвищої освіти. Вісник післядипломної освіти. Серія «Педагогічні науки». Випуск 26(55). 36-49. https://doi.org/10.58442/2218‐7650‐2023‐26(55)‐36‐49   (0,58 др. арк.)
  6. Карташова Л., Кириченко М., Сорочан Т. Цифрова екосистема «Український відкритий університет післядипломної освіти»: модель 6.0/ Збірник наукових праць «Вісник післядипломної освіти» серія «Педагогічні науки» випуск 25 (54) 2023, https://doi.org/10.58442/2218-7650-2023-25(54)-105-130  с.105-130, (0,3 др. арк.)
  7. Карташова Любов, Гуржій Андрій, Квятковська Анна, Зайчук Валентин. Підготовка майбутніх фахівців з телекомунікацій у форматі змішаного навчання: рекомендації щодо проведення практично‐лабораторних робіт/ Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2023, № 3 (127) https://pedscience.sspu.edu.ua/?page_id=5046 С. 423-450, (1,6 др. арк.)
  8. Рачинський А.П., Ларіна Н.Б., Ларін С.В. (2023) Імплементація зарубіжного досвіду з цифрового розвитку та електронного врядування у сфері публічного управління та адміністрування в україні. Наукові перспективи № 11(41) URL: https://doi.org/10.52058/2708-7530-2023-11(41)
  9. Ларін С. (2023) Методологія дослідження державних механізмів захисту національних цінностей у сфері науки «Державне управління». Аспекти публічного управління, 11(2). С. 120-128. URL: https://doi.org/10.15421/152327
  10. Ларін С. (2023) Формування державних механізмів захисту національних цінностей в зарубіжних країнах. Аспекти публічного управління, 11(3). С. 50-58.
  11. Андрос М.Є. Віртуальне освітнє середовище: вітчизняні реалії. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти. Actual problems in the system of education: general secondary education institution – pre-university training – higher education institution. (ISSN 2786-5487 online) Київ: НАУ. №3 (2023). С. 153-163. URL: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/736275 https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/APSE/article/view/17691/24995
  12. Андрос М.Є. Застосування технології веб-квесту під час змішаного навчання. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти (№3). 2023. НАУ. Київ. (ISSN 2786-5495 online). С. 53-65. URL: https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/DEU/issue/view/930 https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/736541

Статті у зарубіжних наукових виданнях

  1. Vladislav Emanov, Vasyl Pasichnyk, Ihor Yevtushenko, Stanislav Larin, Olena Mykhailenko. Ranking Threats to Determine the Cost of Protecting Information in a Cybersecurity Environment. Ingénierie des Systèmes d’Information Vol. 28, No. 1, February, 2023, pp. 77-84 . Scopus. URL : https://www.iieta.org/journals/isi/paper/10.18280/isi.280108

Статті в інших виданнях

  1. Oleksiuk, V., Oleksiuk, O., & Spirin, O. (2023). Comparative Study of the Support of Academic Clouds Based on Apache CloudStack and Proxmox VE Platforms. In Proceedings of the 2nd Myroslav I. Zhaldak Symposium on Advances in Educational Technology (AET 2021) – Volume 1 (p. 349-361). SCITEPRESS – Science and Technology Publications, Lda. https://doi.org/10.5220/0012064300003431. (власн. – 0,5 др. арк.)
  2. Vakaliuk, T., Spirin, O., Chyzhmotria, O., Chyzhmotria, O., Novitska, I. & Didkivska, S. (2023). Features and Results of Learning Cloud Technologies by the Teachers for the Organization of the Educational Process in Quarantine. In Proceedings of the 2nd Myroslav I. Zhaldak Symposium on Advances in Educational Technology (AET 2021) – Volume 1 (p. 462-475). SCITEPRESS – Science and Technology Publications, Lda. https://doi.org/10.5220/0012065300003431(власн. – 0,26 др. арк.)
  3. Vakaliuk, T., Spirin, O., Antoniuk, D., Medvedieva, M., Osova, O. & Novitska, I. (2023). The Current Level of Competence of Schoolteachers on How to Use Cloud Technologies in the Educational Process During COVID-19 and the Russian-Ukrainian War. In Proceedings of the 2nd Myroslav I. Zhaldak Symposium on Advances in Educational Technology (AET 2021) – Volume 1 (p. 588-604). SCITEPRESS – Science and Technology Publications, Lda. https://doi.org/10.5220/0012066300003431(власн. – 0,27 др. арк.)
  4. Liudmyla Kondratova. (2023) Visualization of distance learning. Journal «ScienceRise: Pedagogical Education», № 1 (52). Р. 4-9. UDC 371.132-057.875:316.44 https://doi.org/10.15587/2519-4984.2023.275389