Learning Management System adult learning
від якості навчання до якості управління і якості життя.
професіоналізм, креативність, відповідальність, демократизм, співпраця.
– прогнозування і задоволення професійних потреб працівників галузі освіти;
– розроблення теоретичних засад управління освітою;
– впровадження результатів наукових досліджень у практику роботи керівних кадрів і закладів освіти;
– розвиток професіоналізму науково-педагогічних працівників кафедри.
1. Віртуальна кафедра (ВК) як віртуальне об’єднання характеризується можливою віддаленістю та незалежністю його учасників, використанням опосередкованого механізму управління (делегування повноважень).
2. Засідання ВК проводяться в режимі on-line, участь у них є добровільною. Якщо питання, які розглядаються, потребують голосування (обрання нових членів, затвердження результатів експертизи тощо), то відповідна інформація може надаватися членам ВК у будь-який зручний спосіб з наступним урахуванням їхньої думки. Члени кафедри мають право відмовитися від участі в обговоренні та голосуванні з певного питання, що не впливає на наявність кворуму.
3. ВК для забезпечення відкритого доступу до наукових досліджень, здійснених у межах означеного співтовариства передбачає:
© 2019 - 2021. Всі права захищено. Український відкритий університет післядипломної освіти