Український відкритий університет післядипломної освіти

Перший в Україні самоврядний заклад освіти типу розподіленого навчання

Як стати викладачем

Шановні друзі, в нашому Університеті Ви отримуєте можливість

долучитися до колективу викладачів та стати одним з авторів електронних ресурсів (навчально-методичних матеріалів).

Для цього Вам необхідно:

  • 1. Підготувати авторські матеріали, які ви бажаєте запропонувати слухачам для навчання.
  • 2. В меню обрати Реєстрація викладача та оформити Авторську заявку.
  • 3. Надісланий матеріал буде передано на розгляд Експертної ради, про що Ви отримаєте відповідне повідомлення.
  • 4. Рішення Експертної ради буде сповіщено Вам протягом 2-х тижнів з дати реєстрації.
  • 5. За умови позитивного рішення, Вам буде надіслано форму Заяви про зарахування Вас до Університету як викладача відповідної кафедри.
    • 5.1. Зарахований викладач повинен підготувати дані про себе за зразком, який можна знайти на сторінках меню Віртуальні кафедри.
    • 5.2. Підготовлені дані та фото, як і Заява про зарахування до Університету передаються автором власноруч.
    • 5.3. Ваше ім’я буде зафіксовано в меню Електронний деканат.
    • 5.4. Надіслані дані та фото – розташуються на сторінці відповідної віртуальної кафедри.
  • 6. За умови потреби доопрацювання матеріалу, Вам необхідно, врахувавши рекомендації Експертної ради, повторно Реєстрація викладача.
  • 7. Підготовка зареєстрованого викладача до діяльності в умовах Освітнього середовища Університету передбачає:
    • – прикріплення особистого тьютора для проведення відповідних тренінгів та надання консультацій;
    • – надання методичних рекомендацій викладача (в цифровому форматі).

Реєстрація викладача

Новини

Наші перемоги! Загрози і виклики як ознаки кризи стали визначальною умовою здобуття нового досвіду і відкриття нових можливостей університету у забезпеченні професійного розвитку фахівців галузі освіти. Так, за період функціонування УВУПО на короткотривалі спеціальні курси дистанційного навчання, які пропонують сучасний зміст з урахуванням запитів слухачів і замовників освітніх послуг, зареєстровано більше 600 слухачів, отримано заявок на навчання більше 4000, навчаються 69 слухачів, отримали сертифікати 141 слухачів. Для них запропоновано 34 спецкурси, розроблено: 34 електронних кабінети, у веб-бібліотеці розташовано близько 200 матеріалів.
Нові реалії освіти в період карантину спонукали колектив університету до пошуків нестандартних рішень щодо організації освітнього процесу і забезпечення якості підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних працівників і керівників освіти. Так, відповідно до звернення від освітян з питань надання допомоги та консультацій щодо організації дистанційного навчання було створено Інформаційно-консультаційний центр організації дистанційного навчання Будемо надіятись, що ресурс стане в пригоді шановним колегам. Спільне розв’язання проблем дистанційного навчання дозволить нам зробити прогресивні кроки у напрямі цифровізації освіти.