директор Центрального інституту післядипломної освіти ДЗВО”УМО” НАПН України
професор кафедри філософії і освіти дорослих
доктор педагогічних наук, професор, заслужений працівник освіти України
Інші:
-
- 3. Підготовка керівників шкіл до управлінської діяльності: теорія та практика
-
- 4. Характеристика професіоналізму управлінської діяльності керівників шкіл на засадах компетентнісного підходу
-
- 5. Андрагогічні засади післядипломної освіти педагогічних кадрів
-
- 7. Менеджмент закладу загальної середньої освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа»
-
- 8. Підготовка керівників шкіл до управлінської діяльності: теорія і практика
-
- 9. Професійні ролі та функції андрагогів
-
- 10. Розвиток професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладів в умовах реалізації концепції «Нова українська школа»
-
- 11. Управління школою – діяльність професійна
-
- 12. Професійний розвиток керівників і педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів у післядипломній педагогічній освіті регіонального рівня
-
- 14. Курикулум підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних працівників та керівників закладів освіти галузі знань 01 Педагогічна освіта
-
- 15. Про актуальне в методичній діяльності: думки й поради експертів (Аbout important in methodological activities: expert opinions and advice)
-
- 16. Професійний розвиток педагога Нової української школи в умовах формальної і неформальної освіти: збірник спецкурсів: авторський колектив
- 17. Професійний розвиток фахівців у системі освіти дорослих: історія, теорія, технології