доцент кафедри філософії і освіти дорослих
кандидат психологічних наук, доцент
- 1. Розвиток здатності до професійного самопізнання педагогічних, науково-педагогічних працівників у системі формальної та інформальної освіти: електронний збірник авторських науково-методичних розробок
- 2. Теоретико-прикладні засади рефлексивного оцінювання в умовах психологічно безпечного освітнього середовища формальної і неформальної освіти In: Регіональна науково-практична інтернет-конференція «Андрагогічний супровід особистісного та професійного зростання педагога (30 вересня 2020 року) Комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради
- 3. Інтеграція інноваційної освітньої методики «Rory’s Story Cubes» в освітній процес для розвитку ключових умінь Методист, 7-8 (103). стор. 112-119
- 4. Особливості проведення марафону в системі неформальної освіти дорослих: дистанційний модуль на платформі «Толока» In: Регіональна науково-практична інтернет-конференція «Напрямки та сучасні фактори розвитку професійної компетентності педагога суспільно-гуманітарні аспекти (29 травня 2020 року) Комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради
- 5. Психологічна готовність педагогічних працівників до реалізації концепції Нової української школи In: VIII Міжнародна науково-практична конференція “Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах трансформації освіти” ДВНЗ “Університет менеджменту освіти”, м. Київ, Україна
- 6. Соціальна згуртованість суб’єктів освітнього процесу в умовах соціально-психологічної адаптації в новій українській школі Методист, 6. стор. 50-57
- 7. Нейропсихологічні особливості когнітивної гнучкості як базової навички особистості нової формації Методист, 2. стор. 75-78
- 8. Атестація осіб, які претендують на вступ на державну службу, щодо вільного володіння державною мовою ЦІППО ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ, Україна
- 9. Психолого-андрагогічні умови розвитку професійної компетентності працівників методичних служб у процесі підвищення кваліфікації