Український відкритий університет післядипломної освіти

Learning Management System adult learning

Відтворити відео

Визначення результатів навчання як основного чинника формування професійної компетентності фахівця

Автор: Пащенко Ольга Василівна

Назва: Визначення результатів навчання як основного чинника формування професійної компетентності фахівця НАПН України, ДЗВО «Університет менеджмету освіти». – К., 2019.

Анотація: Навчально-методична розробка ознайомлює керівників та педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти з сучасними підходами визначення і формулювання результатів навчання та навчальних завдань як основного чинника формування професійної компетентності і засвоєння основних етапів даного процесу, що забезпечує підвищення професійної компетентності випускників закладів професійної (професійно-технічної) освіти та їх конкурентоспроможність.
Рекомендовано для викладачів інститутів післядипломної педагогічної освіти, слухачів очно-дистанційної та дистанційної форми навчання – керівників та педагогічних працівників закладів професійної освіти, студентів педагогічних Вузів, а також для всіх, хто цікавиться організацією діяльності керівників у системі управління закладами професійної освіти.
Спецкурс розрахований на 30 годин.

Реєстрація на курс