Український відкритий університет післядипломної освіти

Перший в Україні самоврядний заклад освіти типу розподіленого навчання

Олійник Віктор Васильович

академік, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України, заслужений працівник освіти України

Коло наукових інтересів:

Становлення, функціонування та розвиток системи післядипломної педагогічної освіти України.

Наукові та професійні інтереси:

1. Зміст і організація дистанційної післядипломної педагогічної освіти.

2. Теорія і методика підготовки управлінського і викладацького персоналу в системі дистанційної післядипломної освіти.

3. Науково-методичні засади підвищення кваліфікації керівних кадрів закладів професійної (професійно-технічної) освіти в системі дистанційного навчання.

4. Кредитно-модульна система організації освітнього процесу в підвищенні кваліфікації керівних кадрів освіти.

5. Науково-методичні основи модернізації освітньої діяльності закладів вищої освіти післядипломної педагогічної освіти на засадах сучасних технологій.

6. Концептуальні засади утворення відкритого університету післядипломної освіти.

Перелік модулів (освітньо-професійних програм), які викладає на віртуальній кафедрі:

Новини

Наші перемоги! Загрози і виклики як ознаки кризи стали визначальною умовою здобуття нового досвіду і відкриття нових можливостей університету у забезпеченні професійного розвитку фахівців галузі освіти. Так, за період функціонування УВУПО на короткотривалі спеціальні курси дистанційного навчання, які пропонують сучасний зміст з урахуванням запитів слухачів і замовників освітніх послуг, зареєстровано більше 600 слухачів, отримано заявок на навчання більше 4000, навчаються 69 слухачів, отримали сертифікати 141 слухачів. Для них запропоновано 34 спецкурси, розроблено: 34 електронних кабінети, у веб-бібліотеці розташовано близько 200 матеріалів.
Нові реалії освіти в період карантину спонукали колектив університету до пошуків нестандартних рішень щодо організації освітнього процесу і забезпечення якості підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних працівників і керівників освіти. Так, відповідно до звернення від освітян з питань надання допомоги та консультацій щодо організації дистанційного навчання було створено Інформаційно-консультаційний центр організації дистанційного навчання Будемо надіятись, що ресурс стане в пригоді шановним колегам. Спільне розв’язання проблем дистанційного навчання дозволить нам зробити прогресивні кроки у напрямі цифровізації освіти.