Український відкритий університет післядипломної освіти

Перший в Україні самоврядний заклад освіти типу розподіленого навчання

Карташова Любов Андріївна

Доктор педагогічних наук, професор

Коло наукових інтересів: 

цифровізація суспільства, цифровізація освіти, електронні освітні ресурси, навчання на відстані, неперервність освіти.

Професійні напрями:

  • – Цифрові системи та платформи управління навчанням.
  • – Роль та місце інформаційних технологій в післядипломній освіті.
  • – Методичні підходи розроблення електронних освітніх ресурсів.
  • – Розроблення освітніх Інтернет-ресурсів.
  • – Методологічні аспекти використання цифрових технологій у професійній діяльності педагога.
  • – Концептуальні основи впровадження електронних освітніх ресурсів у освітній процес.
  • – Організаційно-методичні засади використання Інтернет-ресурсів у професійній діяльності педагога.
  • – Концептуальні положення розроблення та впровадження систем та засобів організації дистанційного навчання.
  • – Інформаційно-освітнє середовище: розроблення та впровадження в освітній процес.
  • – Формування цифрових компетентностей суб’єктів освітнього процесу.
  • – Підвищення якості освіти шляхом ефективного впровадження цифрових технологій у освітній процес.

Перелік модулів (освітньо-професійних програм), які викладає на віртуальній кафедрі:

Новини

Наші перемоги! Загрози і виклики як ознаки кризи стали визначальною умовою здобуття нового досвіду і відкриття нових можливостей університету у забезпеченні професійного розвитку фахівців галузі освіти. Так, за період функціонування УВУПО на короткотривалі спеціальні курси дистанційного навчання, які пропонують сучасний зміст з урахуванням запитів слухачів і замовників освітніх послуг, зареєстровано більше 600 слухачів, отримано заявок на навчання більше 4000, навчаються 69 слухачів, отримали сертифікати 141 слухачів. Для них запропоновано 34 спецкурси, розроблено: 34 електронних кабінети, у веб-бібліотеці розташовано близько 200 матеріалів.
Нові реалії освіти в період карантину спонукали колектив університету до пошуків нестандартних рішень щодо організації освітнього процесу і забезпечення якості підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних працівників і керівників освіти. Так, відповідно до звернення від освітян з питань надання допомоги та консультацій щодо організації дистанційного навчання було створено Інформаційно-консультаційний центр організації дистанційного навчання Будемо надіятись, що ресурс стане в пригоді шановним колегам. Спільне розв’язання проблем дистанційного навчання дозволить нам зробити прогресивні кроки у напрямі цифровізації освіти.