Український відкритий університет післядипломної освіти

Перший в Україні самоврядний заклад освіти типу розподіленого навчання

Бондарчук Олена Іванівна

Доктор психологічних наук, професор, член Української та Європейської Асоціації організаційних психологів та психологів праці

Наукові та професійні інтереси: 

фахівець у сфері соціальної та організаційної психології, державного управління, психолого-управлінського консультування. Здійснює багаторічну (понад 25 років) менеджерську, викладацьку, наукову та тренерську діяльність щодо психологічного забезпечення управління сучасними організаціями, провідне місце серед яких займають проблеми психологічної підготовки персоналу організацій, у тому числі, в системі державної служби, до діяльності в умовах змін.

Активний учасник і тренер програм розвитку Лідерства – 2014-2017 рр. Національного агентства України з питань державної служби, брала участь у спільних дослідницьких і освітніх проектах з Українською і Польською Асоціаціями організаційних психологів та психологів праці (2009, 2010 рр.); Канадсько-Українським гендерним фондом (2003-2005 рр., 2010 р.) та ін.

Бере участь у підготовці науково-педагогічних кадрів, під її науковим керівництвом успішно захищені 1 докторська і 25 кандидатських дисертацій зі спеціальностей 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія, 19.00.05 – соціальна психологія; психологія соціальної роботи. Керує експериментальною роботою з проблеми психологічного забезпечення діяльності освітніх організацій, що сприяє особистісному розвитку всіх суб’єктів освітнього процесу, в тому числі, і в післядипломній освіті.

Перелік модулів (освітньо-професійних програм), які викладає на віртуальній кафедрі:

Новини

Наші перемоги! Загрози і виклики як ознаки кризи стали визначальною умовою здобуття нового досвіду і відкриття нових можливостей університету у забезпеченні професійного розвитку фахівців галузі освіти. Так, за період функціонування УВУПО на короткотривалі спеціальні курси дистанційного навчання, які пропонують сучасний зміст з урахуванням запитів слухачів і замовників освітніх послуг, зареєстровано більше 600 слухачів, отримано заявок на навчання більше 4000, навчаються 69 слухачів, отримали сертифікати 141 слухачів. Для них запропоновано 34 спецкурси, розроблено: 34 електронних кабінети, у веб-бібліотеці розташовано близько 200 матеріалів.
Нові реалії освіти в період карантину спонукали колектив університету до пошуків нестандартних рішень щодо організації освітнього процесу і забезпечення якості підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних працівників і керівників освіти. Так, відповідно до звернення від освітян з питань надання допомоги та консультацій щодо організації дистанційного навчання було створено Інформаційно-консультаційний центр організації дистанційного навчання Будемо надіятись, що ресурс стане в пригоді шановним колегам. Спільне розв’язання проблем дистанційного навчання дозволить нам зробити прогресивні кроки у напрямі цифровізації освіти.