Український відкритий університет післядипломної освіти

Learning Management System adult learning

Технології та принципи дистанційного навчання: формування цифрових компетентностей педагога-тьютора

Автори: д.п.н. професор Л.А. Карташова, ст. викл. О.А. Бойченко, ст. викл. Т.І. Шеремет

Назва: Технології та принципи дистанційного навчання: формування цифрових компетентностей педагога-тьютора

Анотація: У практико-зорієнтованому спецкурсі розглядаються технології організації дистанційного навчання в закладах освіти (ЗНЗ, ПТО, ЗВО тощо). Здійснюється аналітичний огляд популярних систем управління навчанням (LMS) з виокремленням принципів функціонування. Пропонуються критерії їх оцінювання: розглядаються умови формування адаптивних LMS, які відповідають потребам закладу. Окреслено вимоги до цифрових компетентностей педагога як тьютора дистанційного навчання. Навчання спрямовується на підготовку педагогів-тьюторів до дистанційної форми навчання (організація та підтримка навчання на відстані, створення веб-бібліотеки, створення електронних освітніх ресурсів тощо).

Спецкурс розраховано на 30 год.

Реєстрація на курс
Новини
Український відкритий університет післядипломної освіти, Центральний інститут післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України оголошують акцію «ПЕРЕМОЖНІ ОБРІЇ ОСВІТИ». Відкрити
Вебінар (Україна-Польща) «ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ ВІЙНИ»відбудеться 13 квітня 2022 року, 14:00-15:00. Проблема для обговорення: як зберегти й підтримати психічне здоров’я в умовах війни? Приєднатися
З 14.03.2022 р. відновлюється освітній процес на курсах підвищення кваліфікації керівних, педагогічних і науково-педагогічних працівників освіти у Центральному інституті післядипломної освіти відповідно до плану-графіка. Звертаємо вашу увагу, що курси підвищення кваліфікації, які були заплановані з 28.02.2022р., розпочинаються з 14.03.2022р. В умовах воєнного часу підвищення кваліфікації здійснюється за дистанційною формою навчання на платформі LMS Аdle.