Український відкритий університет післядипломної освіти

Перший в Україні самоврядний заклад освіти типу розподіленого навчання

Цифрові технології в роботі викладача коледжу

Автори: Гущина Н.І., Кондратова Л.Г.

Назва: Цифрові технології в роботі викладача коледжу

Анотація: Спецкурс «Цифрові технології в роботі викладача коледжу» присвячений застосуванню цифрових технологій в освітньому процесі. Спецкурс орієнтовано на інструментальне та сервісне забезпечення розвитку цифрової та професійної компетентності викладача коледжу.

Завдання спецкурсу:

  • – ознайомити із сучасними цифровими технологіям, які можна ефективно використовувати в освітньому процесі коледжу;
  • – отримати уявлення про можливості мережевих сервісів Інтернет для власної педагогічної діяльності;
  • – створити кейс цифрових навчальних матеріалів;
  • – розробити заняття з використанням цифрових технологій за моделями змішаного або дистанційного навчання.

Навчання відбувається у віртуальному середовищі Google Classroom, в якому розміщено відеолекції, презентації, практичні завдання та інструкції до їх виконання, інтерактивні вправи, тести тощо. Система Google Classroom дозволяє організувати ефективний зворотній зв’язок шляхом налаштування системи сповіщень, здачі робіт, отримання приватних консультацій до кожного завдання.

Підготовка до участі: Для комфортного навчання необхідно мати цифровий пристрій (персональний комп’ютер, ноутбук, смартфон) з доступом до мережі Інтернет та з установленим браузером Google Chromе, а також обліковий запис Google, тобто зареєстровану електронну скриньку на gmail.
Відеоінструкція Як зареєструватися на курс “Цифрові технології в роботі викладача коледжу”.

Спецкурс розрахований на 30 годин.

Реєстрація на курс
Новини

Наші перемоги! Загрози і виклики як ознаки кризи стали визначальною умовою здобуття нового досвіду і відкриття нових можливостей університету у забезпеченні професійного розвитку фахівців галузі освіти. Так, за період функціонування УВУПО на короткотривалі спеціальні курси дистанційного навчання, які пропонують сучасний зміст з урахуванням запитів слухачів і замовників освітніх послуг, зареєстровано більше 600 слухачів, отримано заявок на навчання більше 4000, навчаються 69 слухачів, отримали сертифікати 141 слухачів. Для них запропоновано 34 спецкурси, розроблено: 34 електронних кабінети, у веб-бібліотеці розташовано близько 200 матеріалів.
Нові реалії освіти в період карантину спонукали колектив університету до пошуків нестандартних рішень щодо організації освітнього процесу і забезпечення якості підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних працівників і керівників освіти. Так, відповідно до звернення від освітян з питань надання допомоги та консультацій щодо організації дистанційного навчання було створено Інформаційно-консультаційний центр організації дистанційного навчання Будемо надіятись, що ресурс стане в пригоді шановним колегам. Спільне розв’язання проблем дистанційного навчання дозволить нам зробити прогресивні кроки у напрямі цифровізації освіти.